هفت بازیکن آکادمی که به همراه تیم بزرگسالان به بیلبائو سفر می کنند

0

رئال مادرید نیوز : غیبت یازده بازیکن تیم بزرگسالان برای بازی با بیلبائو، آنچلوتی را وادار کرده که از بازیکنان آکادمی در لیستش استفاده کند. در تمرین روز سه شنبه هفت بازیکن آکادمی حضور داشتند که همگی در لیست قرار می گیرند. تونی فویدیاس دروازه بان کاستیا و دیفگو پینیرو دروازه بان تیم جوانان رئال مادرید قرار است که ذخیره های کورتوا باشند. رافا مارین ، میگل گوتیرز، آنتونیو بلانکو، پیتر فدریکو و اریباس هم در لیست قرار گرفته اند.

مارین: آنچلوتی مجبور است که یک مدافع میانی را در لیست قرار بگیرد چرا که آلابا به کرونا مبتلا شده است. بدین ترتیب مارین در کنار وایخو مدافعان میانی ذخیره رئال مادرید خواهند بود. مارنی اهل سویاست و ۱۹۰ سانتی متر قد دارد که بازیکن بسیار آینده داری ست.

میگل گوتیرز و آنتونیو بلانکو: این دو را می توان بازیکنانی با تجربه کافی در تیم بزرگسالان دانست. میگل پارسال هم در سن مامس فیکس بود و طبیعتا نیمکت نشین مندی خواهد بود. آنتونیو بلانکو این فصل کمرنگ بوده اما با توجه به کمبود هافبک در لیست قرار می گیرد تا در صورت نیاز به عنوان یار ذخیره به جای کاماوینگا یا والورده وارد زمین شود.

پیتر فدریکو: این وینگر تکنیکی و با استعداد در بازی مقابل کادیز هم در لیست بود اما بازی نکرد. حالا باید دید که پیتر بالاخره در سن مامس فرصت اولین بازی خود در رئال را خواهد داشت یا نه.

آریباس: بدون مودریچ و ایسکو این ستاره کاستیا در لیست قرار گرفته و امیدوار است که بالاخره فرصتی نصیبش شود تا خودی نشان بدهد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

هفت بازیکن آکادمی که به همراه تیم بزرگسالان به بیلبائو سفر می کنند

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ