بیلبائو با هشت غایب به مصاف رئال مادرید می آید

0

رئال مادرید نیوز : مارسلینو سرمربی بیلبائو اعلام لیستش برای بازی مقابل رئال را به صبح چهارشنبه موکول کرد تا آخرین شرایط غایبانش را محک بزند. بیلبائو هشت غایب قطعی مقابل رئال دارد: ویویان، ویالیبره، یوری و نولاسکواین که مصدوم هستند و اینیگو، سیمون، برنگر و ازکیتا که به کرونا مبتلا شده اند. از سویی دنی گارسیا پس از یک جلسه محرومیت برمی گردد و یرای نیز احتمالا پس از مصدومیتش به موقع خود را به بازی می رساند.

مارسلینو فقط هفده بازیکن را فعلا برای بازی با رئال اماده دارد: دی مارکوس، یرای، نونیز، لکوئه، نیکو ویلیامز، دنی گارسیا، ونسدور، مونیاین، رائول گارسیا، اینیاکی ویلیامز، پچارومان، وسگا، کاپا، بالنزیاگا، ساراگا، سانجت و مورسیو. دو دروازه بان تیم باسکی به کرونا مبتلا هستند و بدین ترتیب آگیرزبالا فیکس می شود و آندره ایرو نیز از تیم آکادمی روی نیمکت می نشیند. پاردس و سرانو نیز احتمالا از آکادمی در لیست قرار می گیرند.

یوری ترجیح داد که به ریکاوری بپردازد و بازی مقابل رئال را از دست می دهد اما امیدوار است که بتواند در نیمه نهایی سوپرجام مقابل اتلتیکو حضور داشته باشد. بیلبائو اگر بتواند اتلتیکو را شکست بدهد، در فینال به مصاف برنده بازی رئال مادرید و بارسلونا می رود. در غیاب یوری به نظر می رسد که بالنزیاگا ۳۴ ساله فیکس شود.

اونای ونسدور هافبک اتلتیک بیلبائو پس از نمایش خوبش مقابل بتیس شانس زیادی برای فیکس شدن در ترکیب بیلبائو دارد. ونسدور ۲۱ ساله در این فصل شانس حضور در تیم المپیک اسپانیا را هم داشته است و یکی از آینده دارترین جوان های بیلبائو به شمار می رود.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

بیلبائو با هشت غایب به مصاف رئال مادرید می آید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ