صالحی: فغان‌پور راجع‌به قطعیت حکم بازیکن گابنی اظهارنظر نکند

0

پایگاه خبری ساتین- رییس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال از کارشناسان و حقوقدان های فوتبال ایران خواست با صحبتهایشان جو روانی و التهاب ایجاد نکنند.

به گزارش ساتین، صفی‌الله فغان‌پور معاون حقوقی باشگاه پیکان امروز ادعا کرد که کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قطعا حکم کمیته انضباطی در مورد بازیکن گابنی تیم گل گهر را تائید خواهد کرد. او در این خصوص گفت:”حکم مستدلی در کمیته انضباطی صادر شد و این حکم قطعا در کمیته استیناف نیز تأیید خواهد شد.”

علیرضا صالحی رییس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در واکنش به صحبت های فغان پور و دیگر کارشناسان که در خصوص پرونده بازیکن گابنی تیم گل گهر صحبت کرده‌اند به خبرنگار ساتین گفت: “آقای فغانپور یا هر شخص دیگر که خارج از رکن قضایی و به خصوص کمیته انضباطی و استیناف هستند، هیچ اظهار نظری را راجع‌ به قطعیت این حکم نمی توانند بدهند اما می‌توانند بر اساس یافته هایشان نظر کارشناسی بدهند. در هر حال حقوقدان و کارشناس هستند می توانند استدلال یا گمانه زنی داشته باشند.”

وی ادامه داد: ” اعضای کمیته انضباطی بعد از رسیدگی به پرونده، حکم‌شان را صادر کردند و این حکم هم طبق مقررات، قابل اعتراض در کمیته استیناف است. بعد از اعضای کمیته انضباطی این اعضای کمیته استیناف هستند که پرونده را بررسی و حکمشان را صادر خواهند کرد.”

صالحی در پایان بیان کرد: “هر کارشناس یا حقوقدانی با علمی که دارد فقط می‌تواند گمانه‌زنی کند و نمی‌تواند به صورت قطعی بگوید که حکم کمیته انضباطی در کمیته استیناف تایید یا رد خواهد شد. توصیه من به همه افرادی که در این زمینه فعالیت می‌کنند این است که با نظراتشان جو روانی و التهاب در جامعه فوتبال ایجاد نکنند.”

۹۶۹۷

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

صالحی: فغان‌پور راجع‌به قطعیت حکم بازیکن گابنی اظهارنظر نکند

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ