ناپولی ۳۵میلیون‌ یورو برای هیگواین می پردازد

0

گل – ناپولی قصد دارد پیشنهادی ۳۵ میلیون یورویی برای خرید گونسالو هیگواین، مهاجم رئال مادرید ارائه بدهد.

ناپولی به تازگی ادینسون کاوانی را با مبلغ هنگفت ۶۴ میلیون یورو به پاری سن ژرمن واگذار کردند و اکنون قصد دارد از آن پول، برای تقویت تیم شان استفاده کنند.

ناپولی مدتی پیش نیز برای خرید هیگواین پیشنهادی ارائه داده بود و اکنون با ناکامی در خرید لئاندرو دامیائو، اکنون بار دیگر برای به خدمت گرفتن این مهاجم آرژانتینی دست به کار شده اند.

این در حالی است که هیگواین چند هفته قبل در آستانه پیوستن به آرسنال بود و حتی با این باشگاه به توافق رسید اما باشگاه رئال پیشنهاد ۲۷ میلیون یورویی توپچی ها را نپذیرفت. پس از آن بود که آرسن ونگر برای خرید لوئیس سوارس دست به کار شد.

به همین دلیل، بار دیگر ناپولی در صف مشتریان ایگواین قرار گرفت اما هنوز موانعی بر سر راه انتقال او وجود دارد.

هرچند آنچلوتی به تازگی اعلام کرد که می خواهد این بازیکن را حفظ کند اما منابع نزدیک به باشگاه رئال اعلام کرده اند که این بازیکن می تواند با انتقالی ۳۵ میلیون یورویی راهی باشگاه دیگر شود.

گفته می شود اگر ناپولی پیشنهادی ۳۷ میلیون یورویی ارائه بدهد، توافق لازم خیلی زود صورت خواهد کرد. البته باید سر حق استفاده از تصاویر این بازیکن نیز توافق حاص شود.

هنوز دو سال از قرارداد هیگواین با نایک که برای استفاده از تصاویر این بازیکن سالانه ۱.۷ میلیون یورو می پردازد، باقی مانده اما ناپولی ترجیح می دهد این حق استفاده از تصاویر را در اختیار بگیرد و در مقابل دستمزد بالاترین به این ملی پوش آرژانتینی بپردازد.

هیگواین حقوق هفتگی ۷۴ هزار یورویی از رئال دریافت می کرد اما ناپولی حقوق تقریبا برابر با دستمزد هفتگی ۱۱۶ هزار یورویی که آرسنال پیشنهاد داده بود را به او ارائه دادند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ