دردسر استقلال با استراماچونی و لیگ قهرمانان از فصل آینده جدی می‌شود

0

پایگاه خبری ساتین – استراماچونی از استقلال شکایت کرده و پرونده در نهایت به دادگاه عالی ورزش رفته است تا حکم نهایی آن حداکثر تا نیمه بهمن ماه امسال صادر شود.

به گزارش ساتین و به نقل از خبرورزشی، یکی از مواردی که کنفدراسیون فوتبال آسیا روی آن برای تمدید مجوز حرفه‌ای تیم‌های متقاضی شرکت در لیگ قهرمانان تأکید بسیار زیادی دارد، تسویه حساب مطالبات و پرداخت تمام بدهی‌های معوقه است. مشکلی که اغلب تیم‌های ایرانی چه در بحث داخلی و چه در عرصه بین‌المللی با آن دست به گریبان هستند و متأسفانه گاهی اوقات پرونده‌های قطوری نیز علیه آنها در کمیته انضباطی فیفا و دادگاه عالی ورزش تشکیل شده است.

یکی از این پرونده‌ها به ماجرای شکایت آندره‌آ استراماچونی باز می‌گردد .سرمربی ایتالیایی اسبق استقلال که در روزهای پایانی پاییز سال ۹۸ به واسطه بروز مشکلات جدی با مدیران وقت این باشگاه تهران را ترک کرد و دیگر حاضر به بازگشت نشد. استراماچونی از استقلال شکایت کرده و پرونده در نهایت به دادگاه عالی ورزش رفته است تا حکم نهایی آن حداکثر تا نیمه بهمن ماه امسال صادر شود البته این مسئله ارتباطی به داستان حذف احتمالی استقلال از فصل آتی لیگ قهرمانان آسیا نخواهد داشت.

براساس اعلام مسئولان کمیته صدور مجوز حرفه‌ای، احکامی که هنوز قطعی نشده باشند، نمی‌توانند برای باشگاه‌ها دردسر ایجاد کنند و زمان اعلام رأی شکایت مرد ایتالیایی از استقلال به گونه‌ای است که فصل ۲۰۲۲ لیگ قهرمانان را شامل نخواهد شد. این نکته را نیز نباید فراموش کنیم که شکایت استراماچونی اصلاً به منزله درگیر نشدن استقلال با کنفدراسیون فوتبال آسیا نخواهد بود چون اگر دادگاه عالی ورزش رأی به محکومیت طرف ایرانی بدهد، استقلال برای حضور در فصل بعدی لیگ قهرمانان (فصل ۲۰۲۳) دچار مشکل جدی خواهد شد و تا زمانی که این مربی رسماً اعلام نکند مطالباتش را به طور کامل دریافت کرده و یا رضایت داده است، استقلال با توجه به قوانین جدید و سخت‌گیری‌های تازه کنفدراسیون، اجازه حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را پیدا نخواهد کرد.

۱۴۷۰

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

دردسر استقلال با استراماچونی و لیگ قهرمانان از فصل آینده جدی می‌شود

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ