موندودپورتیوو: رئال قبل از مذاکره با امباپه باید به پی اس جی نامه بزند

0

رئال مادرید نیوز : امباپه از شش روز دیگر رسما از دست پی اس جی خلاص می شود و می تواند با رسیدن به شش ماه پایانی قراردادش با تیم بعدیش مذاکره کند. طبیعتا رئال مادرید اصلی ترین هدف اوست.

البته در حال حاضر مشخص نیست که رئال مادرید انتقال امباپه را در ژانویه نهایی می کند یا منتظر تقابل با پی اس جی می ماند. البته بر اساس قوانین فیفا، رئال باید در زمان شروع مذاکرات با امباپه به باشگاهش یعنی پی اس جی خبر بدهد. در حقیقت بر اساس بند هجدهم قوانین و اساسنامه نقل و انتقالات فیفا، رئال حتما باید به باشگاهی که با بازیکنی قرارداد دارد، خبر بدهد که در حال مذاکره با بازیکنش است در غیر این صورت باشگاه مذکور حق شکایت را خواهد دارد. بدین ترتیب رئال در هر زمانی که بخواهد با امباپه مذاکره کند باید نامه ای شفاهی به پی اس جی بنویسد. البته خیلی از باشگاه ها به این بند از قوانین فیفا توجهی نمی کنند اما روابط بد رئال و پی اس جی باعث می شود که رئالی ها احتیاط را رعایت کنند تا وارد جنگ حقوقی دیگری با پی اس جی نشوند.

البته معنی نامه زدن این نیست که رئال باید از پی اس جی اجازه بگیرد بلکه صرفا باشگاه فرانسوی را از شروع مذاکرات مطلع خواهد کرد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

موندودپورتیوو: رئال قبل از مذاکره با امباپه باید به پی اس جی نامه بزند

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ