همه حواس فرهاد مجیدی به بازی سپاهان – پرسپولیس در اراک است

0

پرسپولیس

کسر ۹ امتیاز از تیم گل گهر سیرجان بسیاری از کارشناسان فوتبالی که تا پیش از این تیم های دارای بخت قهرمانی را ۴ باشگاه سپاهان اصفهان، گل گهر سیرجان، استقلال و پرسپولیس می دانستند با اشاره به مربع قهرمانی، دیگر تیم‌های حاضر در بالای جدول را صدرنشینان موقتی خطاب کرده و قهرمان احتمالی فصل بیست و یکم لیگ برتر را از بین این ۴ تیم پیش بینی می کردند. اما حالا این مربع تبدیل به مثلث سه ضلعی همیشگی لیگ برتر فوتبال ایران در سال‌های اخیر شده است.

کاهش ۹ امتیاز از تیم گل گهر باعث شد این تیم به رده نهم جدول سقوط کرده و حالا با ۱۳ امتیاز فاصله ای ۱۲ امتیازی تا صدر جدول لیگ برتر پیدا کند. از این رو سه تیم استقلال، سپاهان و پرسپولیس که با ۲۵ و ۲۲ امتیاز(سپاهان با تفاضل گل بهتر یک پله بالاتر از پرسپولیس است) در رده‌های اول تا سوم قرار گرفته‌اند جدی‌ترین رقبای فعلی فوتبال حرفه‌ای ایران برای دستیابی به قهرمانی بیست و یکمین دوره مسابقات لیگ برتر به شمار می‌روند.

اخبار فوری پرسپولیس

در هفته دوازدهم دو تیم ۲۲ امتیازی رده‌های دوم و سوم یعنی سپاهان و پرسپولیس باید به مصاف هم بروند. دیداری که نتیجه اش تحت هر شرایطی می تواند به استقلال کمک کند تا جایگاهش در بالای جدول را تثبیت کرده و یا فاصله اش با تعقیب کنندگان اش را بیشتر کند. چون هر یک از این دو تیم هم که بازی را ببازند باز هم از استقلال دور می مانند و در واقع یک رقیب از کورس عقب می افتد.

شاید محتمل ترین نتیجه برای این دیدار شش امتیازی، که هیچ یک از دو تیم راضی به شکست در آن نیستند، تساوی باشد. نتیجه ای که سپاهان و پرسپولیس را ۲۳ امتیازی می‌کند و فاصله این دو تیم با استقلال ۲۵ امتیازی را به دو امتیاز کاهش می دهد. از این رو استقلال در صورت کسب پیروزی مقابل فولاد خوزستان می‌تواند فاصله‌اش با تیم های تعقیب کننده خود را به ۵ امتیاز افزایش دهد و با ۲۸ امتیاز در بالای جدول یکه تازی کند.

البته این در شرایطی است که آلومینیوم اراک ۲۱ امتیازی هم در هفته دوازدهم مقابل صنعت نفت در آبادان نتیجه نگیرد. با توجه به برگزاری دیدار تیم های سپاهان و پرسپولیس در اراک که یک ساعت زودتر از بازی استقلال و از ساعت ۱۶ آغاز می شود قطعا حواس فرهاد مجیدی و تیم فنی اش به نتیجه بازی در اراک خواهد بود چون برد، باخت یا مساوی در آن بازی می تواند برای سرمربی استقلال اهمیت بسزایی داشته باشد.

اخبار فوری پرسپولیس

همه حواس فرهاد مجیدی به بازی سپاهان – پرسپولیس در اراک است

خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ