گزارش ویژه/ مورد عجیب باران چشمه؛ چرا مدیرعاملی را نپذیرفت؟

0

پایگاه خبری ساتین- چرا مهرعلی باران چشمه مدیرعامل پرسپولیس نشد؟

به گزارش ساتین، در حالی که وزارت ورزش مذاکرات جدی با مهرعلی باران چشمه سرپرست فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای برای حضور در باشگاه پرسپولیس و انتخاب او به عنوان مدیرعامل و عضو هیات مدیره انجام داده بود اما به نظر می رسد برخی اتفاقات و همچنین صحبت‌های باران چشمه با رسانه‌ها باعث شد تا وزارت ورزش و  از موضع خود در این باره عقب نشینی کند.

باران چشمه پیش از این در گفت‌و‌گو با خبرنگار ساتین مذاکره وزارت ورزش با او برای حضور در جمع قرمزها را تایید کرده بود و روز چهارشنبه و در بازدید حمید سجادی از فدراسیون ورزش‌های زورخانه ای این مذاکرات وارد فاز جدی‌تری شد و حتی گفته شد که سجادی اصرار زیادی به حضور او در پرسپولیس دارد اما در دقیقه نود دوباره تصمیم وزیر ورزش عوض شد تا پرسپولیس کماکان با سرپرسیتی مجید صدری به کارش ادامه دهد.

باران چشمه در برنامه ورزش و مردم اعلام کرد پیشنهاد وزیر ورزش را رد کرده اما نکته مهم صحبت‌های او به دیدارش با آجورلو برمی‌گردد. او در این باره گفت: “آجورلو به‌عنوان یک مدیر باشگاهی و ساتین در این مدت خیلی وضعیت استقلال را سروسامان داده است. واقعا از عهده کار هم برمی‌آید. حتی پیشنهاد داد و گفت بیا اینجا من کمک می‌کنم، اما افراد بهتر از من می‌توانند در این باشگاه کار کنند، زیرا پرسپولیس نیاز به کمک بیشتری دارد.”

این بخش از صحبت‌های باران چشمه باعث شد تا موج انتقادات از وزارت ورزش بابت انتخاب و مذاکره با باران چشمه به اوج خود رسیده و گویا این مسائل در تغییر نظر سجادی، نقش داشته است. پیش از این شایعاتی منتشر شده بود که آجورلو به‌خاطر رابطه خوبش با باران‌چشمه، در ماجرای انتخاب مدیرعامل پرسپولیس نقش مستقیمی دارد و شاید اگر باران چشمه به عنوان مدیرعامل پرسپولیس انتخاب می‌شد، ممکن بود حاشیه‌های این انتخاب گریبان پرسپولیس و وزارت ورزش را بگیرد.

مدیرعاملی باران چشمه قطعی شده بود؟

در شرایطی که باران چشمه اعلام کرده برنامه‌ای برای مدیرعاملی استقلال ندارد، بیانیه باشگاه استقلال، خلاف این موضوع را نشان می‌دهد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: “آقای باران چشمه در ملاقات حضورى با مدیرعامل باشگاه استقلال بیان کردند که پس از پیشنهاد مسئولین مربوطه به ایشان جهت پذیرش مسئولیت مدیر عاملی باشگاه پرسپولیس، کلیه مراحل و اقدامات لازم حتى دریافت موافقت مسئولین ذیربط جهت دریافت حکم مدیرعاملى را طی کردند و از آقای آجورلو خواستند تا پیرامون این موضوع مشورت بدهند به این جهت که گویا دوستانی به ایشان توصیه کردند که حتما به واسطه پیچیدگی‌ها و دشواری‌های مدیریت در استقلال و پرسپولیس با آقای آجورلو مشورت کنید. در این گفت‌وگو، مدیرعامل باشگاه استقلال بدون مداخله در امور غیرمرتبط از آنجا که کار مدیریت ایشان را بنا به گفته‌های خودشان (آقای باران چشمه) قطعی دانستند برای وی آرزوی موفقیت کردند و هیچ دخل و تصرفى در این موضوع و فرآیند آن نداشته‌اند.”

۷۶۵۵

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

گزارش ویژه/ مورد عجیب باران چشمه؛ چرا مدیرعاملی را نپذیرفت؟

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ