قرارداد جدید صیادمنش امضا شد/ مهاجم سابق استقلال پیشنهاد انگلیسی را رد کرد

0

ساتین نیوز –

اللهیار صیادمنش مهاجم ۲۰ ساله ایرانی باشگاه فنرباغچه پس از یک سال و نیم بازی در تیم زوریا لوهانسک اوکراین سرانجام در بازگشت به ترکیه روز جمعه گذشته در محل باشگاه فنرباغچه حاضر شد و ضمن انجام مراحل اداری کارهایش در این باشگاه ترکیه ای قراردادش را نیز به مدت یک سال دیگر تا پایان فصل ۲۵-۲۰۲۴ تمدید کرد.

این مهاجم مازندرانی در مدت زمان حضور در باشگاه اوکراینی ۳۵ بار در لیگ برتر این کشور به میدان رفت. او ۱۹ بار در فصل گذشته و ۱۶ بار تا پایان نیم فصل جاری لیگ برتر اوکراین برای این تیم بازی کرد و مجموعاً ۱۲ گل برای این تیم به ثمر رساند.

او در مجموع سه بازی در مسابقات جام حذفی برای این تیم انجام داد و همچنین ۱۲ بار در مسابقات جام اتحادیه اروپا و لیگ کنفرانس اروپا برای این تیم به میدان رفت و توانست سه گل در رقابت‌های بین‌المللی برای این اوکراینی به ثمر برساند.

مهاجم سابق تیم استقلال که در فصل۲۰-۲۰۱۹ به عضویت باشگاه فنرباغچه درآمده بود روز جمعه و در واپسین ساعات سال ۲۰۰۱ میلادی همراه با مدیر برنامه‌هایش به محل باشگاه فنرباغچه رفت تا ضمن انجام مراحل اداری برای دریافت کارت بازی در نیم فصل دوم سوپر لیگ ترکیه، قراردادش را نیز به مدت یک سال دیگر با این باشگاه تمدید کند. دلیل تمدید یک ساله قرار داد صیادمنش(که پیش از این تا پایان فصل ۲۴-۲۰۲۳ قرارداد داشت) این بوده که بتواند از طریق باشگاه فنرباغچه به یکی دیگر از تیم‌های اروپایی ترانسفر شود.

عملکرد لژیونر های ایرانی اسامی لژیونرهای ایران

شنیده‌ها از نزدیکان به باشگاه فنرباغچه ترکیه حاکی از آن است که صیادمنش پیش از بازگشت به این باشگاه ترکیه ای از یکی از تیم‌های لیگ دسته یک انگلیس هم پیشنهاد بازی داشته اما به توصیه مدیر برنامه‌ها و مشاورانش در باشگاه ترکیه ای ترجیح داد به ترکیه برگردد و همراه با فنرباغچه در سوپرلیگ باشگاه‌های ترکیه به میدان برود تا از این طریق بتواند با دریافت پیشنهادات بهتر در فصل آینده به تیمی معتبر در اروپا منتقل شود.

تیم فنرباغچه در حال حاضر با ۱۹ بازی و ۳۲ امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی ترکیه قرار دارد. تمرینات این تیم در حال حاضر به مدت یک هفته تعطیل است و پس از آن برای حضور دوباره در ادامه مسابقات ترکیه از سر گرفته می‌شود.

تیم فنرباغچه در تاریخ بیست و دوم ژانویه در خانه خود، میزبان آدانااسپور تیم رده ششمی جدول مسابقات ترکیه خواهد بود.

نزدیکان به این بازیکن در ارتباط با نظر صیادمنش عنوان می‌کنند این بازیکن از این انتقال راضی و خشنود است و امید دارد بتواند با درخشش در ترکیب این تیم در نیم فصل دوم لیگ ۲۲-۲۰۲۱ بتواند پیشنهادات بهتری دریافت کرده و در تابستان ۲۰۲۲ به یک تیم دیگر منتقل شود.

عملکرد لژیونر های ایرانی اسامی لژیونرهای ایران

قرارداد جدید صیادمنش امضا شد/ مهاجم سابق استقلال پیشنهاد انگلیسی را رد کرد

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ