مثلث دردسرساز استقلال/ رشید مظاهری شاگرد اول بی‌انضباط‌ها

0

پایگاه خبری ساتین – پس از اتفاقات رخ داده در تمرین روز پنجشنبه هفته گذشته استقلال دروازه‌بان این تیم در صدر فهرست پردردسرهای باشگاه در طول یک سال گذشته ایستاد.

به گزارش ساتین و به نقل از خبرورزشی، محمد رشید مظاهری  از روزهای اول حضورش در باشگاه استقلال با بهانه‌های مختلف در تقابل با مدیریت باشگاه‌ یا سرمربیان تیم بود.

او با آنچه از سوی باشگاه بی انضباطی و شلوغ کاری در تمرین روز پنجشنبه نامیده شده  به عنوان پردردسرترین بازیکن استقلال ظرف یک سال گذشته دست یافت.

مظاهری پس از درگیری که در تمرین تیم با سید حسین حسینی داشت، بر سر جلوتر راه رفتن و نرفتن با سعید عزیزیان مربی دروازه‌بانان وقت تیم استقلال به مشکل خورد. سپس در آخرین ماه‌های سال ۱۳۹۹ به دلیل عدم دریافت به موقع مطالباتش خانه نشین شد تا حسین حسینی هفته‌ها از دروازه استقلال مراقبت کند.

اما این دروازه‌بان در پایان فصل بار دیگر جنجال آفرین شد و پیش از سفر استقلال به امارات برای برگزاری دیدار مرحله یک هشتم نهایی مقابل الهلال عربستان در دبی، قید همراهی تیمش را زد و از پای پرواز برگشت.

 بعد از مظاهری به عنوان دردسرساز می‌توان به محمد دانشگر اشاره کرد. بازیکنی که در پایان دیدار استقلال مقابل پیکان در جام حذفی سال گذشته از سوی فرهاد مجیدی تنبیه  و از همراهی استقلالی‌ها در سفر به عربستان (برای برگزاری مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان ۲۰۲۱) بازماند.

دانشگر در بازگشت استقلال از جده عربستان (پس از صعود به عنوان صدرنشین گروه مرگ) ضمن عذرخواهی از همه اعضای تیم و سرمربی استقلال با کسر بخشی از قراردادش به جمع هم‌تیمی‌هایش برگشت.

یکی دیگر از دردسرسازان استقلال در این مدت بابک مرادی بود که اول آذر ماه سال جاری پس از تمرّد از دستور سرمربی استقلال (که از مرادی خواسته بود به جای وینگر چپ در پست دفاع چپ به میدان برود) به مدت سه هفته از همراهی تیم در تمرینات محروم و در نهایت با کسر درصدی از قرارداد و عذرخواهی از کادر فنی بعد از یک ماه به جمع استقلالی‌ها برگشت.

مظاهری در فصل جاری غیر از بازی با ذوب‌آهن هنوز نتوانسته در ترکیب استقلال به میدان برود و هفته‌هاست که از لیست نهایی استقلال برای حضور در مسابقات خط میخورد. او از کاندیداهای اصلی جدایی از جمع بازیکنان استقلال در فصل نقل و انتقالات زمستانی هم به شمار می‌رود.

۱۴۷۰

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

مثلث دردسرساز استقلال/ رشید مظاهری شاگرد اول بی‌انضباط‌ها

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ