معادله پیچیده در نقل‌وانتقالات/ ستاره پاریسی‌ها به ایتالیا برمی‌گردد؟

0

معادله پیچیده در نقل‌وانتقالات/ ستاره پاریسی‌ها به ایتالیا برمی‌گردد؟

ساتین –

نشریه «گاتزتا دلو اسپورت» مدعی شد، مائورو ایکاردی در انتظار ارائه پیشنهادی راضی کننده از سوی باشگاه یوونتوس به پاری‌سن‌ژرمن است که نظر باشگاه فرانسوی را برای موافقت با انتقال او به تورین جلب کند.

ایکاردی ۲۸ ساله ۲ سال پیش از اینتر به جمع پاریسی‌ها پیوست اما در این تیم آنطور که انتظار داشت فرصتی برای بازی به دست نیاورد و ورود هموطنش لیونل مسی به پارک‌دوپرنس هم بیش از پیش شانس او برای رسیدن به ترکیب اصلی پاریسی‌ها را کاهش داد طوری که او در نیمه نخست فصل جاری کمتر از هزار دقیقه برای تیم تحت هدایت مائوریتسیو پوچتینو بازی کرده است.

او بازیکنی نیست که غول‌های پاریس حاضر به فروش او نباشند اما از سوی دیگر بعید به نظر می‌رسد که این تیم به آسانی حاضر به از دست دادن بازیکن سابق اینتر باشد. خود ایکاردی نسبت به ترک پارک‌دوپرنس راغب است اما نمی‌خواهد که جدایی‌اش از این تیم آینده او را هم در هاله‌ای از ابهام قرار دهد. ظاهراً یوونتوس پروپاقرص‌ترین مشتری ایکاردی است اما مشکلات مالی این تیم بزرگتر از آن است که بخواهد یک پیشنهاد هنگفت ارائه کند و محتمل‌ترین گزینه جذب قرضی بازیکن با بند خرید اختیاری یا اجباری خواهد بود.

پاری سن ژرمن نیوز

منبع : خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ