کنفرانس فران تورس , لاپورتا و آلمانی . توضیح درباره آینده دمبله و خرید هالند !

0

اختصاصی بارسا نیوز – کنفرانس خبری مشترک فران تورس با خوان لاپورتا و متئو آلمانی برگزار شد . با توجه به اینکه فران قبل از کنفرانس مصاحبه ای با بارسا تی وی انجام داده بود در کنفرانس مدیران بیشتر پاسخگوی خبرنگاران بودند .

 

فران :

روز خاصی برای من و خانواده ام است . خیلی سپاسگزارم . امروز باید از هواداران لذت ببرم . میخواهم هرچه زودتر بازی کنم .

 

لاپورتا :

امروز معارفه بازیکنی بزرگ با مهارت های زیاد است . رابطه خوبی با سیتی داریم . وضعیت او را میدانستیم و اینکه در حال ریکاوری مصدومیت است . اما مهمتر اینکه همه دوست داشتیم او بیاید و برای بارسا بازی کند .. این چیزی فراتر از یک باشگاه است . تو خیلی جوان هستی اما یک مسیر عالی داشتی . در تیم ملی حضور داری و موفقیت های زیادی برای ما خواهی آورد .

 

میخواهم از متئو هم تشکر کنم . همه زحمت کشیدند . از همکاری تمام کارکنان خوشحالم . در حال ساختن تیمی جوان هستیم . میخواهیم آینده ای روشن داشته باشیم . مرحله ای که در حال شروع است باشکوه خواهد بود و امیدوارم زود اتفاق بیوفتد . شما یک فوتبالیست بزرگ و یک فرد عالی هستید . خیلی خوشحالیم .

 

خروج از سیتی

همیشه گفتم که رفتم ( از والنسیا ) تا ( بعدا ) به یکی از بزرگان اسپانیا برگردم و وقتی بارسلونا به سراغم آمد دیگر فکر نکردم . این فرصت عالی برای من است .

 

موقعیت بازی

برای بازی در فوروارد آمدم اما میتوانم وینگر راست هم باشم . تا وقتی بازی کنم موقعیتش مهم نیست .

 

متئو آلمانی درباره انتقال :

وقتی در حال امضای قرارداد بودیم وضعیت را میدانستیم و در حال کار هستیم . تا قبل از یکشنبه او را خواهیم داشت ( مشکلات قراردادی حل میشه ) .

 

چالش فران :

ریکاوری تمام شده و ( بهبودی ) مصدومیت خوب پیش میره . حالم خوبه و امیدوارم تا قبل از سوپرجام باشم . عاشق چالش ها هستم .

 

آلمانی درباره دمبله :

جلسه ی برنامه ریزی شده وجود ندارد ( اشاره به شایعات درباره جلسه دوشنبه ) . ۵ ماه در تماس بودیم . آنها وضعیت باشگاه را میدانند . خیلی صبر کردیم . میخواهیم بماند . آنها شرایط ما را میدانند . منتظر پاسخ هستیم و از اینجا به بعد منتظر پاسخیم و سپس اقدام میکنیم .

 

فران :

بارسا یکی از بهترین های جهان است و رقابت ( در ترکیب ) وجود دارد . میخواهم کمک کنم و به رشدم ادامه دهم .

 

آلمانی درباره آلوز :

امروز یا فردا نام او را ثبت میکنیم . خریدهای بیشتر بستگی به خروجی ها دارد . خواهیم دید . در حال کار هستیم .

 

لاپورتا درباره هالند :

در مورد فران استثنا قائل شدیم و قبل از اینکه نامش را ثبت کنیم با او قرارداد بستیم . در حال کار ( در نقل و انتقالات ) هستیم . از حالا برای فصل آینده برنامه ریزی میکنیم زیرا این وظیفه و مسئولیت ماست . مطئنم شرایط اگر کارها خوب انجام شود  , خوب خواهد شد .

 

لاپورتا درباره پنجره نقل و انتقالات و هالند :

در حال کار روی یک تیم رقابتی هستیم . ژاوی خرید فران را تایید کرد . تیم در حال بازسازی است و همه چیز ممکن است . بارسلونا هنوز مرجع است . وزن خاصی داریم . همه ی بازیکنان بزرگ به این احتمال ( حضور در بارسلونا ) فکر میکنند . باید گزینه های زیادی را چه از نظر ورزشی و چه اقتصادی در نظر بگیریم .

 

به خوبی پیشرفت میکنیم و همه چیز ممکن است . ما دوباره در لالیگا به شرایط خوب رسیدیم و در جام حذفی نیز هستیم . همچنین سوپرجام در عربستان را در پیش داریم . برای برندن آن تلاش میکنیم و لیگ اروپا هم همینطور …

 

نیازهایی داریم که میخواهیم به آن پاسخ بدهیم . با آرامش کار میکنیم . بدنبال تقویت در زمستان و همچنین در میان مدت هستیم .

 

فران درباره گواردیولا :

چیزهای زیادی از او یاد گرفتم . خاطرات بسیار خوب زیادی از دوران حضورم در سیتی دارم و آنها به من برای مواجه با چالش کمک کردند .

 

لاپورتا درباره هالند :

نمیخواهم اسم ببرم و این به نفع ما نیست زیرا باعث افزایش قیمت میشود . هر موقعیتی که مربی بخواهد را تقویت میکنیم . بارسا در بازار یک مرجع است . برای بهبود تیم کار میکنیم .

 

لاپورتا درباره هالند و شرایط اقتصادی :

ما همچنان یک مرجع در بازار هستیم . همه میتوانند خودشان را آماده کنند زیرا ما برگشتیم . ما مرجع هستیم و فران یک مثال برای آن است . ما دوباره ظهور میکنیم .

 

لاپورتا درباره CVC ( شایعاتی وجود دارد که خوان در حال بررسی آن است )

بازار نقل و انتقالات ژانویه سخت است . عملیات CVC با شرایط گفته شده را در نظر نمیگیریم . ما نباید بیشتر از این بدهکار شویم . به اندازه کافی ( بدهی ) داریم . همچنان برای نیازهایمان باز هستیم اما این عملیان با شرایطی که دارد برای ما جالب نیست . آلوز امروز یا فردا ثبت میشود و فران نیز به زودی . بازار زمستان ربطی به CVC ندارد .

 

سوال از فران : چطور درباره جدایی به به گواردیولا گفتید ؟

این چیزی بین من و او باقی می ماند . مهمترین چیز این است که من اکنون بازیکن بارسا هستیم و این چیزی است که درباره اش بیشترین هیجان را دارم .

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار بارسلونا

کنفرانس فران تورس , لاپورتا و آلمانی . توضیح درباره آینده دمبله و خرید هالند !

منبع : بارسلونا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ