چرا روزبه حصاری در سریال بچه مهندس ۴ بازی نکرد

0

چرا روزبه حصاری در بچه مهندس ۴ بازی نکرد؟

سعید سعدی تهیه‌ کننده بچه مهندس ۴ گفت: متأسفانه به دلیل درخواست ‌های نامتعارف و غیر حرفه ‌ای روزبه حصاری ، وی از بازی در سری جدید سریال کنار گذاشته شد.

پیگیری‌ها در این خصوص جزئیات این برکناری را مشخص کرده است. این بازیگر جوان که به گفته بسیاری با فصل سوم این سریال به شهرت رسیده است، برای حضور و بازی در فصل چهارم «بچه مهندس» درخواست حقوق ماهیانه ۲۰۰ میلیونی داشته (حقوق یک سوپراستار سینما) درصورتی که ابتدای پروژه با تهیه کننده سریال بر سر عدد ۴۰ میلیون تومان به توافق رسیده بود.

همه این‌ها به قول تهیه کننده سریال وقتی «غیر متعارف» می‌شود که دستمزد همین آقای بازیگر برای فصل قبل حدود ۷ میلیون تومان در ماه بوده است.

سریال بچه مهندس 4 روزبه حصاری بیوگرافی روزبه حصاری بچه مهندس ۴ بازیگران سریال بچه مهندس

واکنش روزبه حصاری به بازی نکردن در بچه مهندس ۴

حصاری که در فصل چهارم سریال «بچه مهندس» حضور نداشت، درباره ادامه همکاری‌اش با این پروژه و اینکه نظرش درباره تغییر بازیگران در سریال‌های ادامه‌دار چیست؟ تصریح کرد: اساس و قواعد نگاه حرفه‌ای اینگونه است که در واقع امتیاز کار با تهیه‌کننده است و اگر دلش بخواهد بازیگر را تغییر می‌دهد. فکر می‌کنم خروجی کاری که امروز روی آنتن دارم و کاری که روزگاری تصمیم گرفتم در آن بازی نکنم، گواه همه چیز است و دلیل انتخاب کردن یا نکردن مرا کاملا مشخص می‌کند.

اما ایراد آنجا شکل می‌گیرد که وقتی دو عنصر به لحاظ کاری با هم به تفاهم نمی رسند، تخریب شکل می‌گیرد که این اتفاق بدی است؛ چراکه به هرحال این نگاه باید حرفه‌ای شود و زمان می‌برد تا این اتفاق بیفتد و من به تنهایی نمی‌توانم کاری کنم. فکر می کنم خروجی «بچه مهندس۴» مشخص کرد که چرا من نبودم و در عین حال خروجی «افرا» مشخص کرد که چرا در آن حضور پیدا کردم.

او اضافه کرد: در مورد «بچه مهندس۳» بی نهایت خوشحالم که با آقای غفاری همکاری داشتم و عامه مردم کار را دوست داشتند و حتی اهل فن هم نسبت به این کار لطف داشتند. در نهایت برای این همکاری خدا را شکر کردم اما اینکه دست به تخریب همکارمان بزنیم به نظرم از شأن هنرمند بودن و فیلمسازی به دور است. بهتر است روی توانمندی های خودمان تمرکز کنیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ