برنده فصل دوم مسابقه جوکر کیست

0

چه کسی برنده فصل دوم مسابقه می شود

مسابقه جوکر هر چه جلوتر می رود جذاب تر می شود. در حالی که تصور می شد فصل دوم این برنامه نتواند موفقیت قبلی را تکرار کند شاهد هستیم شرکت کنندگان در این فصل با شوخی هایشان خنده بیشتری از مخاطبان می گیرند اما برنده این فصل چه کسی خواهد بود؟

جوکر جدیدترین فیلمهای ایرانی در شبکه نمایش خانگی برنامه جوکر بازیگران جوکر ایرانی

بهنام تشکر؛ گزینه ای برای حذف از جوکر

بهنام تشکر شانس زیادی برای برنده شدن در مسابقه جوکر ندارد. او با یک اخطاری که گرفته در یک قدمی حذف است. او خیلی خوش خنده است و سعی می کند با فرار از صحنه های کمدی خودش را نجات بدهد اما این روند ادامه دار نخواهد بود و به نظر می رسد او به زودی کارت قرمز را خواهد دید و نزد سند امیرسلیمانی خواهد رفت.

 

هومن برق نورد؛ یک جوکر واقعی

هومن برق نورد متخصص خنداندن است و البته این توانایی را دارد که خنده های خودش را کنترل کند. پس هیچ بعید نیست او تا فینال فصل دوم پیش برود و در نهایت برنده شود.

جوکر جدیدترین فیلمهای ایرانی در شبکه نمایش خانگی برنامه جوکر بازیگران جوکر ایرانی

عباس جمشیدی فر؛ آماده برای خنده

برای خنداندن عباس جمشیدی فر لازم نیست شرکت کنندگان فصل دوم جوکر کار زیادی انجام بدهند. او یک اخطار دارد و اخطار دوم هم به احتمال زیاد نصیبش خواهد شد. پس به او زیاد امیدوار نباشید.

جوکر جدیدترین فیلمهای ایرانی در شبکه نمایش خانگی برنامه جوکر بازیگران جوکر ایرانی

وحید آقاپور؛ غیرقابل پیش بینی

وحید آقاپور مرموزترین شرکت کننده فصل دوم مسابقه جوکر است. تکلیف با او معلوم نیست. هم در خنداندن مشارکت می کند و هم این توانایی را دارد که جلوی خنده خودش را بگیرد. به نظر می رسد برای حذف کردن آقاپور از مسابقه باید او را غافلگیر کرد و شاید زامبی ها از عهده این کار بربیایند.

 

ایمان صفا؛ شانس اصلی برنده شدن

ایمان صفا واقعا بامزه است. او با تقلید نیش زدن مار توانست کارت زرد را از جیب سیامک انصاری بیرون بیاورد. او پا به پای برق نورد در ورزش هایش شرکت می کند و هر شوخی که مطرح می شود او یک سر ماجرا است اماخودش انگار خندیدن یادش رفته است. بسیار ماهرانه خنده اش را کنترل می کند و همین ویژگی باعث می شود به شانس اصلی برنده شدن در فصل دوم تبدیل شود.

 

شهرام قائدی، بانمک و مسلط

شهرام قائدی هم یکی از شانس ها برای برنده شدن است. او هم بانمک است و هم تسلط زیادی روی خودش دارد. بنابراین ممکن است تا آخر دوام بیاورد و حتی اگر یک بار هم کارت زرد گرفت باز هم مقاومت کند و خودش را به فینال برساند.

 

آرش نوذری؛ شرکت کننده منفعل

انفعال مستجابیان در فصل اول جوکر بسیار مورد انتقاد قرار گرفت. او اگرچه در نهایت برنده شد اما این برنده شدن چندان لطف و صفایی نداشت. حالا نوذری در فصل دوم همان انفعال را دارد و به همین دلیل کارت گرفته است. آیا اتفاق فصل اول تکرار می شود و نوذری با گوشه گیری خودش را تا پایان می کشاند؟

برندگان

فصل نفرات اول
فصل اول هومن حاجی‌عبداللهی و سهیل مستجابیان

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ