محمودزاده: بردهای بیرون زمین به برخی‌ها مزه کرده است

0

پایگاه خبری ساتین- مسوول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ گفت: متاسفانه برخی نتایج سه بر صفر که بیرون زمین اعلام می‌شود به برخی مزه کرده و همه دنبال شکایت هستند.

به گزارش ساتین، فریبرز محمودزاده در خصوص شکایت باشگاه فولاد خوزستان از استقلال به خاطر استفاده از بازیکن سرباز اظهار داشت: ایین نامه نقل و انتقلات در ۲۳ صفحه شرایط بازیکنان را بررسی می کند.در مورد بازیکنان سرباز هم توضیحاتی داده شده است. این قوانین نقل و انتقالات داخلی است و در مجامع بین‌المللی تعریف شده نیست.

وی افزود: صحبت‌های وکیل فولاد ابهام آمیز بود. ما نمی‌توانیم پاسخ یک باشگاه را در مورد استعلام یک باشگاه دیگر بدهیم. فولاد خوزستان منتظر نباشد . ما نمی‌توانیم اسناد باشگاه را بدهیم. ارکان قضایی می‌تواند استعلامات را از ما بخواهد نه یک باشگاه دیگر که ببیند درست است یا خیر.

مسوول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ خاطرنشان کرد: دو فصل است که بازیکن با برگ اعزام به خدمت هم می‌تواند بازی کند. تا لحظه اعزام بازیکن مجاز به بازی است. مستندات گواهی تحصلی هم برای ما ملاک است. در خصوص خدمت سربازی ملاک ما نظام وظیفه و پلیس +۱۰ است. در مورد این دو بازیکن هم برگ اعزام وجود دارد که ۱/۱۲ تاریخ اعزام این بازیکنان است. برگ اعزام یکی از مجوزها است.  ممکن است نظام وظیفه تمدید کند. در سازمان لیگ بر اساس بخشنامه عمل می‌کنیم. منشا صدور مجوز سربازی نه سازمان لیگ است نه فدراسیون و نه باشگاه.

وی در مورد وضعیت حسین ساکی که گفته می‌شود با مدارک فرد دیگری بازی می‌کند گفت: ما در فدراسیون و سازمان لیگ پلیس نیستیم. نمی‌توانیم به حزئیات افراد ورود کنیم. این بازیکن چه فرقی با سال قبلش دارد؟ او همان مستندات سال قبل را امسال هم ارائه کرد. از ارکان قضایی فدراسیون فوتبال خواهش می‌کنم فکر عاجلی برای سازمان لیگ و این شکایت‌ها کند.

وی افزود: یاد جام رمضان افتادیم. هر باشگاهی در مکاتبات آزاد است اما ارکان قضایی جلوی این اتفاقات را بگیرد. این نتیجه ۳ بر صفر انگار مزه کرده است. همه دنبال شکایت هستند. اگر قرارباشد هر هفته دنبال شکایت باشد نمی‌شود.

بازیکن غیر مجاز تعریف دارد. اینجا یک خلا قانونی وجود دارد که به نوعی لیگ را زیر سوال می‌برند. تعریف بازیکن غیر مجاز باید تعریف شده باشد.

۷۴۷۴

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

محمودزاده: بردهای بیرون زمین به برخی‌ها مزه کرده است

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ