ورمزیار: شاید در باشگاه استقلال هم مرا نشناسند، چه برسد به عوامل ورزشگاه آزادی!/ سبک بازی سلمانی به من نزدیک است

0

پایگاه خبری ساتین- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: سبک بازی جعفر سلمانی به من نزدیک است اما او باید در فاز دفاعی و ارسال از جناحین بیشتر کار کند.

به گزارش ساتین و به نقل از تسنیم، صادق ورمزیار درباره عملکرد تیم فوتبال استقلال و تقابل این تیم مقابل مس رفسنجان در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: از تیمی که در صدر جدول قرار دارد، می‌توان انتقادهایی کرد اما نمی‌توان خبه آن خرده گرفت. عملکرد استقلال تا اینجا به لحاظ نتیجه و جایگاه جدولی خوب بوده است. این تیم در شروع فصل نتایج خوبی گرفت اما روی نوار تساوی‌ها افتاد و در آن ۵ هفته امتیازهای حساسی را از دست داد. پس از آن دوباره روی ریل پیروزی قرار گرفت. سیر صعودی استقلال بد نبود، با این وجود استقلال جایی که باید از حریفانش جدا شود و فاصله‌اش را زیاد کند، متوقف می‌شد و درجا می‌زد. این برای استقلال خوب نبود و باعث می‌شد فاصله‌ همین‌طور بماند و امروز شاهد فاصله نزدیک تیم‌ها در جدول باشیم.

وی در مورد اینکه چه توصیه‌ای به فرهاد مجیدی دارد، تصریح کرد: توصیه خاصی نمی‌توانم داشته باشم، چون او نزدیک تیم است و همه چیز را بهتر می‌داند. تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که امیدوارم هر چه زودتر به ترکیب ایده‌آل دست پیدا کرده تا از بازی با مس رفسنجان شرایط بهتری پیدا کند. اگر این اتفاق بیفتد، تیمش می‌تواند به هماهنگی و هارمونی برسد.

«حسن روشن، پیشکسوت استقلال برای دیدار با فولاد خوزستان در هفته دوازدهم لیگ برتر برای ورود به ورزشگاه آزادی با مشکلاتی وارد شد و بعدها گفت او را نشناختند» ورمزیار در واکنش به این موضوع گفت: شاید مرا در باشگاه استقلال هم نشناسند، چه برسد به عوامل ورزشگاه آزادی! فکر کنم چون از باشگاه طلب دارم، مرا نبینند، خوشحال هم بشوند. درست نیست این شرایط برای پیشکسوتان به وجود بیاید.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که از بین بازیکنان فعلی کدام بازیکن به سبک بازی او نزدیک‌تر است، گفت: سبک بازی جعفر سلمانی کمی به من نزدیک است. او باید در فاز دفاعی بیشتر کار کند. سلمانی ارسال از جناحین کمی دارد و باید خودش را تقویت کند. تکنیک نسل ما با الان قابل مقایسه نیست. بازیکنانی مثل مرحوم سیروس قایقران، مجید نامجومطلق، شاهرخ بیانی، محسن عاشوری، سیدبهنام ابطحی، بهتاش فریبا، مهدی‌ فنونی‌زاده، ناصر محمدخانی و … قابل قیاس با نسل امروز نیستند. مقابل خودم بازیکنانی مثل محمدخانی، فرشاد پیوس و مرتضی کرمانی‌مقدم حضور داشتند که کارم را سخت می‌کردند، البته ساتینست‌های اصفهان، اهواز، شیراز و انزلی هم خوب بودند. امروز زمین مسابقات و امکانات بهتر از گذشته شده و روی مسائل تاکتیکی بیشتر کار می‌کنند. زمان ما سیستم بازی‌ها بیشتر ۲-۴-۴ یا ۲-۵-۳ بود.

۴۱۵۴

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

ورمزیار: شاید در باشگاه استقلال هم مرا نشناسند، چه برسد به عوامل ورزشگاه آزادی!/ سبک بازی سلمانی به من نزدیک است

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ