بنزما به ۳۰۱ رسید؛ فقط هفت گل تا دی استفانو

0

رئال مادرید نیوز : بنزما از روی نقطه پنالتی در مقابل والنسیا گل زد تا به چهارمین بازیکن تاریخ رئال پس از رونالدو، رائول و دی استفانو تبدیل شود که به این عدد تبدیل می شود. کریم در سن ۳۴ سالگی و در سیزدهمین فصلش در رئال به  رکوردشکنی ادامه می دهد.

کریم با دبل مقابل والنسیا حالا با ۳۰۱ گل فقط هفت گل تا دی استفانو به عنوان سومین گلزن برتر تاریخ رئال مادرید فاصله دارد که به زودی به او می رسد و بعد از آن فقط رائول با ۳۲۳  و رونالدو با ۴۵۴ گل را بالاتر از خود خواهد داشت. بنزما در لالیگا نیز ۲۰۹ گل زده که دی استفانو با ۲۱۶ ، رائول با ۲۲۸ و رونالدو با ۳۱۲ گل جلوتر از او هستند. بنزما در دوران حرفه ای خود ۴۰۳ گل زده که ۳۰۱ تایش در رئال مادرید بوده، ۶۶ تا در المپیک لیون و ۳۶ تا در تیم ملی فرانسه. بنزما فقط ۱۰ گل تا آنری به عنوان بهترین گلزن تاریخ  فوتبال فرانسه فاصله دارد. کریم در این فصل ۲۱ گل در لالیگا و چمپیونزلیگ زده است آن هم در حالی که در فصل گذشته در بازی با آتالانتا در اواخر اسفند به ۲۱ گل رسیده بود.

بنزما از سویی امشب به رکورد ۵۸۴ بازی در پیراهن رئال رسید که به زودی به خنتو با ۶۰۰ و هیرو با ۶۰۱ بازی می رسد و تا پایان فصل به ششمین بازیکن تاریخ رئال از نظر تعداد بازی تبدیل می شود.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

بنزما به ۳۰۱ رسید؛ فقط هفت گل تا دی استفانو

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ