#وایتکس: سلام از راه دور به ژاوی

0

اکسیژن هفته
بازگشت وینیسیوس مقابل والنسیا پس از تماشای دو نمایش فاقد حرارت رئال مادرید در دو بازی مقابل ختافه و آلکویانو به خوبی نشان داد که رئال مادرید با وینی به تیم دیگری تبدیل می شود. ستاره برزیلی با وجود آن که تازه کرونا برگشته بود و هنوز در بهترین شرایط بدنی خود نبود، با نمایشی درخشان در مقابل والنسیا دبل کرد و دومین گلزن برتر لالیگا شد. وینی مهارنشدنی است و با حرکاتش حریفان را گیج می کند. نبود وینیسیوس روی کیفیت بازی بنزما هم تاثیر گذاشته بود اما هر دو در بازی رئال و والنسیا درخشیدند تا رئال مادرید با ثبت چهار گل یکی از قاطعانه ترین پیروزی های فصلش را به ثبت برساند و نشان بدهد که شکست در کولیسئوم یک اتفاق ساده بوده است.  البته نباید از توپگیری های شگفت انگیز کورتوا غافل شویم چرا که انگار دیگر به آنها عادت کردیم و حتی دیگر پنالتی گرفتنش هم ما را شگفت زده نمی کند.

سرقت هفته
نمی دانیم که چرا وقتی تیم ها در مقابل بارسلونا با ناداوری محض امتیاز از دست می دهند (که نمونه اش را بارها در همین فصل دیده ایم) زیر ملحقه قایم می شوند و صدایی از آنها در نمی آید اما وقتی داوران تصمیم های کاملا درست را به سود رئال مادرید می گیرند، با هوچی گری می خواهند کمیته داوران را تحت فشار بگذارند. هرناندز هرناندز دشمن قسم خورده رئال مادرید است که شدت تصمیم های فاجعه اش به ضرر رئال مادرید در سالهای اخیر به حدی بود که فدراسیون چهار سال بود که جرئت استفاده از او در برنابئو را نداشت. با این وجود پنالتی روی کاسمیرو توسط مدافع والنسیا به حدی واضح بود که حتی این داور ضدرئالی هم نتوانست از ان چشم پوشی کند. قداره کش های مجازی نظیر پیکه و ادمین صفحه توئیتری والنسیا سعی کردند که به خاطر این صحنه به رئال حمله کنند اما برتری رئال در نیمه دوم به حدی بود که آنها  چاره ای جز سکوت و تماشای یکی از بهترین تیم های فصل فوتبال اروپا نداشتند. اصلا مدافع تیم ششم جدول لالیگا با ۱۷ امتیاز اختلاف با صدر جدول را چه به صحبت از صدرنشین؟ بهتر است که پیکه و هم منقلی هایش به جای صحبت از رئال مادرید بیشتر به فکر رقبایشان برای کسب سهمیه لیگ اروپا (یا شاید لیگ کنفرانس ) باشند و بازیهای تیم هایی نظیر رایو وایکانو و ویارئال را دنبال کنند!

سفر عربی هفته
از عجایب فوتبال مدرن این است که تورنمنت داخلی کشور اسپانیا در خاور میانه و در مقابل شیوخ دشداشه پوش برگزار می شود. تجارت فوتبال و پول عرب ها به دهان فدراسیون فوتبال اسپانیا مزه کرده و امسال برای دومین بار سوپرجام در عربستان برگزار می شود. تورنمنت قبلی در جده برای رئال مادرید خوش یمن بود و تیم زیدان آخرین جام قبل از کرونا را کسب کرد. حالا تیم آنچلوتی برای نشان دادن اقتدار خود باید سوپرجام را از عربستان به مادرید بیاورد. اولین سد پیش روی رئال مادرید، ژاوی و تیمش هستند. دوست داریم بارسلونا با بالاترین قدرت ممکن به مصاف رئال بیاید تا دیگر عذر و بهانه ای در کار نباشد. بازی چهارشنبه قرار نیست که ادامه فصل را تعیین کند اما برنده قطعا از نظر روحی به یک بمب انگیزه تبدیل می شود و  بازنده به شوکی ناخواسته فرو خواهد رفت.

حامد فلاح

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

#وایتکس: سلام از راه دور به ژاوی

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ