عربستان بالاخره به رویای ال کلاسیکو رسید

0

رئال مادرید نیوز : ال کلاسیکو در حالی چهارشنبه برگزار می شود که عربستان مدتها رویای میزبانی از این بازی را داشت. بازی در ورزشگاه بین لامللی ملک فهد از ساعت ۲۲:۳۰ برگزار خواهد شد.

ساده ترین حالت این بود که عربستان میزبان یک بازی دوستانه باشد اما عربستانی ها می خواستند که بازی رسمی و جذاب باشد و به همین خاطر تصمیم گرفتند که از سوپرجام اسپانیا میزبانی کنند. عربستان در دوره اول به رویای میزبانی ال کلاسیکو نرسید اما در دومین میزبانی خود می تواند شاهد این تقابل جذاب باشد. البته نسبت به میزبانی قبلی، مسی، زیدان و راموس از دو تیم رفته اند و البته خبری از رونالدو هم نیست. در آن دوره رئال به فینال رسید اما اتلتیکو مقابل یوونتوس شکست خورد.

شرایط بحرانی بارسا شاید باعث شود که ال کلاسیکوی چندان جذابی هم نسبت به دوران اوج بازیها در پیش نباشد. رئال و بارسا در حالی به مصاف هم می روند که برنده باید به مصاف برنده بازی اتلتیکو و بیلبائو برود.

عربستان تا سال ۲۰۲۹ میزبان سوپرجام خواهد بود که برای هر میزبانی ۴۰ میلیون یورو به فدراسیون فوتبال اسپانیا می رسد که البته بخش قابل توجهی از این پول نصیب چهار تیم حاضر در مسابقات می شود و البته بخش دیگری نصیب زیرسازی در فوتبال اسپانیا خواهد شد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

عربستان بالاخره به رویای ال کلاسیکو رسید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ