عکس فریبرز عرب نیا و آتنه فقیه نصیری

0

عکس فریبرز عرب نیا و آتنه فقیه نصیری | همسر اول و سابق فریبرز عرب نیا | علت طلاق و جدایی فریبرز عرب نیا و آتنه فقیه نصیری چیست

ازدواج و طلاق فریبرز عرب نیا و آتنه فقیه نصیری

فریبرز عرب نیا در سال ۱۳۷۰ با آتنه فقیه نصیری ازدواج کرد که در نهایت به طلاق منجر شد. سپس عرب نیا برای بار دوم در سال ۱۳۷۹ با عسل بدیعی ازدواج کرد که این زندگی بعد از ۴ سال در سال ۱۳۸۳ به طلاق کشید، فرزندش جانیار حاصل ازدواج دوم اوست.

 

همسر فریبرز عرب نیا همسر آتنه فقیه نصیری طلاق آتنه فقیه نصیری بیوگرفی آتنه فقیه نصیری بیوگرافی فریبرز عرب نیا
فریبرز عرب‌نیا و آتنه فقیه نصیری و السا فیروزآذر در فیلم کاکادو

 

فریبرز عرب نیا متولد ۲۵ فروردین ۱۳۴۳ است.

آتنه فقیه نصیری متولد ۲۳ آبان ۱۳۴۷ است.

فریبرز عرب نیا قبل از آنکه با «ضیافت» مسعود کیمیایی هم نزد مخاطبان عام و هم نزد شیفتگان کیمیایی و نویسندگان و منتقدان مطرح شود در چند فیلم سینمایی نقش‌های کوتاه و مکمل بازی کرد که مهم‌ترین‌شان فیلم من زمین را دوست دارم ساخته ابوالحسن داودی پس از فیلم پرفروش و پرتماشاگر «جیب‌برها به بهشت نمی‌روند» بود. این فیلم کمدی که در آن باز هم علیرضا خمسه نقش اصلی را بر عهده داشت و بهزاد خداویسی و آتنه فقیه‌نصیری در کنارش حضور داشتند در سال ۱۳۷۴ در سینماها به نمایش درآمد و موفق شد نزدیک به یک میلیون و ۴۴۰ هزار مخاطب را به سالن‌های سینما بکشاند و در رده هفتم جدول پرمخاطب ترین‌های سال قرار گیرد.

«سال‌های بی‌قراری» ساخته مسعود نوابی دیگر فیلم پربیننده‌ای بود که عرب‌نیا در آن در نقش مکمل بازی کرده بود و بیژن امکانیان و آتنه فقیه نصیری نقش‌های اصلی را بر عهده داشتند.

فیلمهای مشترک آتنه فقیه نصیری و فریبرز عرب نیا

آهوی وحشی، من زمین را دوست دارم، سال‌های بی‌قراری، کاکادو

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ