این استقلال قطعا قهرمان فصل خواهد شد/ پرسپولیس در مشهد تمرکز نداشت

0

پرسپولیس نیوز –

مسعود اقبالی در گفتگو با پرسپولیس نیوز در خصوص شرایط استقلال در فصل جاری اظهار داشت: یک تیم برای کسب قهرمانی باید یک نیمکت قوی داشته و فاصله بازیکنان اصلی تیم با نیمکت نشینان نباید زیاد باشد. استقلال در این ۱۴ هفته ای که از لیگ برتر گذشته، نشان داده نیمکت خوبی دارد و بازی به بازی نیز این تیم بهتر بازی می کند.

وی افزود: آبی پوشان از ابتدای فصل پیشرفت خوبی داشتند و راه های رسیدن به گل را پیدا کردند، در خط دفاعی هم شاگردان مجیدی به انسجام رسیده اند تا بهترین خط دفاع را داشته باشند.

 تیمی که بازیکنانش به درک متقابل رسیده و درصد اشتباهش پایین باشد مدعی قهرمانی است و استقلال نیز این پارمترها را دارد و اگر همین روند رو به پیشرفت را ادامه دهد، قطعا قهرمان فصل خواهد شد.

این کارشناس فوتبال ادامه داد: البته سپاهان و پرسپولیس هم مدعی هستند ولی شانس قهرمانی استقلال بیشتر از این دو تیم است. ضمن اینکه دو تیم آلومینیوم اراک و مس رفسنجان نیز فوتبال زیبایی را به نمایش می گذارند و جزو ۵ تیم برتر جدول خواهند بود، گرچه باید گفت این دو تیم شهرستانی نتایج خوبی کسب کردند و در بالای جدول هم باشند اما شخصیت قهرمانی را ندارند.

مربی سابق آبی پوشان درباره حذف سرخابی ها از لیگ قهرمانان آسیا  گفت:این حذف استقلال و پرسپولیس بسیار به ضرر فوتبال ایران است و اگر ادامه دار باشد، باید گفت که سطح بین الملی فوتبال ایران افت خواهد کرد. با این شرایط بازیکنان مستعد انگیزه لازم را برای دیده شدن در رقابت های بین الملی را از دست می دهند و ترانسفر نخواهند شد.

کارشناس فوتبال در خاتمه بیان داشت: نبودن سرخابی ها در آسیا تمرکز را از بازیکنان دو تیم می گیرد و اگر بازی شهر خودرو و پرسپولیس را دیده باشید که با تساوی به پایان رسید، سرخپوشان به دلیل حذف از آسیا تمرکز لازم را برای بازی نداشتند و به همین دلیل بازی آنها مقابل قعر نشین به بن بست رسید.  

اخبار فوری پرسپولیس

این استقلال قطعا قهرمان فصل خواهد شد/ پرسپولیس در مشهد تمرکز نداشت

خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ