کورتوا-ترشتگن؛ آمار به سود گلر بلژیکی

0

رئال مادرید نیوز : برای یک بار دیگر رئال و بارسا مقابل هم قرار می گیرند که شرایط دو تیم کاملا متفاوت است. رئال مادرید تیمی سرحال و آماده است که به سمت قهرمانی لالیگا حرکت می کند در حالی که بارسا با زحمت و دردسر امتیازها را کسب می کند.

شاید یکی از نمودهای تفاوت های دو تیم مربوط به تفاوت هایی است که میان کورتوا دروازه بان رئال مادرید و ترشتگن دروازه بان بارسلونا وجود دارد. تیبو در بازی رئال مادرید و والنسیا نیز با توپگیری هایش درخشید و مانع از آن شد که والنسیا به بازی برگردد. تیبو حتی پنالتی حریف را هم گرفت اما گدس روی ریباند گل زد.ترشتگن نیز هر چند که در مقابل گرانادا روی گل خودره مقصر نبود  اما در دقایق پایانی اشتباه فاحشی داشت که نزدیک بود مونترو از آن استفاده کند و گل بزند.

رئال مادرید در این فصل در لالیگا ۴۵ گل زده یعنی ۱۴  تا بیشتر از بارسلونا این در حالیست که ۱۸ گل دریافت کرده است یعنی پنج تا کمتر از تیم کاتالان. این در حالیست که تیبو در این فصل در هفت تا از ۲۱ بازی لالیگا کلین شیت کرده در حالی که ترشتگن فقط چهار بار در ۲۰ بازی دروازه اش را بسته نگه داشته است.

اگر کل فصل را در نظر بگیریم، دروازه بان آلمانی ۳۰ گل خورده و دروازه بان بلژیکی ۲۱ تا. کورتوا ۷۹ توپ مهار کرده در حالی که ترشتگن ۴۷ توپگیری داشته است. کورتوا ۴۴ شوت از درون و ۳۳ شوت از بیرون محوطه جریمه مهار کرده در حالی که ترشتگن ۲۸ شوت از درون و ۱۸ شوت از بیرون محوطه جریمه مهار کرده است. دروازه بان بلژیکی ۷۹ درصد شوتها را مهار کرده و دروازه بان آلمانی ۶۱ درصد.

کورتوا در دو ال کلاسیکوی اولش مقابل ترشتگن در فصل ۱۹-۲۰۱۸ باخت و شش گل خورد اما بعد از آن کورتوا در پنج ال کلاسیکویش چهار برد و یک تساوی داشته است. ترشتگن از این پنج بایز فقط یک بار کلین شیت کرده و در پنج بازی مجموعا ۹ گل خورده در حالی که کورتوا در این بازیها سه گل خورده است.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

کورتوا-ترشتگن؛ آمار به سود گلر بلژیکی

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ