پخش زنده بازی رئال مادرید بارسلونا امشب سوپرکاپ

0

پخش زنده بازی رئال مادرید و بارسلونا امشب سوپرکاپ در عربستان

بارسلونا و رئال مادرید در چارچوب بازی نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا در عربستان به مصاف هم می روند. نگاهی داریم به آمار و اطلاعات مربوط به بازی بارسلونا و رئال مادرید:

اطلاعات بازی بارسلونا و رئال مادرید

  • تاریخ برگزاری: چهارشنبه، ۲۲ دی ۱۴۰۰ (۱۲ ژانویه ۲۰۲۲)
  • ساعت برگزاری: ۲۲:۳۰ به وقت تهران
  • مکان برگزاری: استادیوم کینگ عبداله، عربستان
  • رقابت: نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا
  • داور: خوزه لوییس مونوئرا مونترو

ساعت بازی رئال مادرید امشب جدول پخش زنده فوتبال بازی امشب بارسلونا ساعت چند است

بررسی وضعیت تیم های بارسلونا و رئال مادرید

  • بارسلونا در این فصل نسبت به فصول قبلی با افتی محسوس مواجه شده است و در لالیگا در رده ششم قرار دارد. سوپرکاپ اسپانیا از معدود شانس های بارسلونا برای کسب جام در این فصل است زیرا آن ها در لیگ از قهرمانی بسیار دور هستند. بارسلونا در پنج بازی اخیر خود شکستی نداشته و سه برد و دو تساوی کسب کرده است. بازگشت مصدومان و بازیکنان کرونایی بارسلونا به تمرینات این تیم و اضافه شدن فران تورس، می تواند کمک شایانی به وضعیت بارسلونا کند. پیروزی در ال کلاسیکو و آن هم در دیداری حذفی، می تواند کمک بزرگی به بارسلونا در ادامه فصل کند.
  • رئال مادرید برخلاف رقیب سنتی خود، فصلی فوق العاده را سپری می کند و در لالیگا با اختلاف صدرنشین است. آن ها در ۱۸ بازی اخیر خود فقط یک شکست داشته اند و چه در خط دفاع و چه در خط حمله، مستحکم و قوی ظاهر شده اند. آن ها برای این دیدار فقط دو بازیکن را در اختیار ندارند و با تمام قوا برای صعود به فینال و کسب قهرمانی می جنگند. آن ها در این دیدار می توانند به راحتی حریف خود را به سختی بیاندازند و آزار دهند. رئال مادرید در تلاش است تا سال را با کسب جام آغاز کند و امیدوار است این روند با قهرمانی در لالیگا و سایر رقابت ها ادامه یابد.

پخش زنده سوپرجام اسپانیا ۲۰۲۲ بازی بارسلونا و رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ