همسر مسی به او برای بازگشت به بارسلونا فشار می آورد !

0

اختصاصی بارسا نیوز – آنتونلا روکوزو از حضور مسی در پاریس ناراضی است و به برنده هفت توپ طلا برای بازگشت به بارسلونا فشار می آورد .

 

این خبر در رسانه های فرانسوی بازتاب زیادی داشته است .  همسر مسی به خصوص از شرایط جدید راضی نیست . او شرایط آب و هوایی سخت پاریس نسبت به بارسلون , زبان و شهری که با آن آشنا نیست را دوست ندارد . فرزندان این زوج نیز دلشان برای بارسلون و دوستانشان در کاتالونیا تنگ شده است .

 

شرایط حالا به گونه ای پیش رفته که آنتونلا به مسی برای ترک پاری سن ژرمن فشار می آورد . البته او تنها کسی نیست که چنین کاری میکند و گفته شده ژاوی و دنی آلوز نیز برای او پیام فرستاده اند و او را برای بازگشت تشویق کرده اند . ژاوی معتقد است حضور مسی کمک خوبی به رشد بازیکنان جوان بارسلونا خواهد کرد.

 

البته این کارها شاید بی فایده باشد . اولا لئو بازیکن پاری سن ژرمن است و برای ۲ فصل به این تیم پیوسته و امکان تمدید آن برای ۱ فصل دیگر نیز وجود دارد که البته اختیاری است .

 

مشکل دیگر وضعیت مالی کاتالان هاست که اجازه بازگشت به این ستاره آرژانتینی را نمیدهد مگر اینکه لئو فداکاری بزرگ مالی انجام دهد .

 

البته خانواده مسی از لاپورتا به عنوان کسی که امکان خروج همسرشان را فراهم کرد خوشحال نیستند . در واقع خانواده مسی شامل همسر و خورخه مسی پدر این بازیکن احساس میکنند لاپورتا به آنها خیانت کرده و خوان اکنون چهره محبوبی برای آنها نیست .

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار بارسلونا

همسر مسی به او برای بازگشت به بارسلونا فشار می آورد !

منبع : بارسلونا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ