سرگردانی کادرفنی تیم ملی روی سکوهای آزادی/ صحبت خصوصی نکونام با ستاره پرسپولیس

0

پرسپولیس نیوز –

تیم های پرسپولیس و فولاد از ساعت ۱۸ امروز در هفته شانزدهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند.

* در زمان گرم کردن بازیکنان دو تیم محمد شریفی، دقایقی با بازیکنان ذخیره فولاد صحبت کرد. همچنین مهرداد خانبان که سابقه کار کردن در فولاد را دارد دقایقی با حمید رجبی هم صحبت شد.

* حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل فعلی باشگاه فولاد و اسبق پرسپولیس پس از ورود به ورزشگاه دقایقی با برخی اعضای کانون هواداران پرسپولیس خوش و بش کرد.

* با وجود سرمای شدید هوا بخاری جایگاه خبرنگاران ورزشگاه آزادی از کار افتاده بود.

* با توجه به فرارسیدن سالگرد درگذشت مرحوم همایون بهزادی، بازیکنان تیم پرسپولیس با در دست داشتن عکس وی عکس تیمی گرفتند.

* وحید هاشمیان، ماریو تات، ملادن زگانیر و علی اصغر قربانعلی‌پور از اعضای کادرفنی تیم ملی برای در امان ماندن از سرمای هوا در جایگاه همیشگی خود ننشستند. آنها پس از لحظاتی سرگردانی و حتی حضور در جایگاه۶ خبرنگاران در نهایت در جایگاه ویژه معلولان در ورزشگاه آزادی حضور یافتند. مربیان تیم ملی قصد داشتند روی صندلی‌های بخش پایینی جایگاه خبرنگاران هم بنشینند که به آنها اعلام شد این محل جایگاه خبرنگاران خانم است‌.

* یحیی گل محمدی و کریم باقری قبل از شروع بازی قبل از شروع بازی خوش و بش بسیار گرمی با جواد نکونام داشتند. البته سرپرستان و سایر اعضای کادرفنی دو تیم هم با هم احوالپرسی کردند.

* افشین پیروانی و گل‌محمدی هم لحظاتی با حسین کعبی صحبت کردند که این حرف‌ها با خنده آنها همراه شد.

* در این میان جواد نکونام ثانیه‌هایی وحید امیری را کنار کشید و جداگانه با وی صحبت کرد.

* تمام بازیکنان پرسپولیس حتی منوچهر صفروف پیش از شروع دیدار سمت جواد نکونام رفته و از وی رخصت گرفتند. همچنین وحید حیدریه، مهران موسوی، محمد ابشک و ساسان انصاری هم با یحیی گل محمدی و دستیارانش خوش و بش کردند.

* رضا درویش مدیرعامل و علی عطایی معاون باشگاه پرسپولیس هم تماشاگر ویژه این مسابقه بودند.

* پس از اعلام خطای احسان پهلوان روی بازیکن فولاد در دقیقه ۲ جواد نکونام به دلیل کارت زرد نگرفتن بازیکن پرسپولیس به کمک داور اعتراض کرد.

*ابراهیم میرزاپور دروازه بان پیشین فولاد و تیم ملی هم برای تماشای بازی در ورزشگاه حضور داشت. وی با عوامل تیم فولاد خوش و بش کرد.

* این بازی تا دقیقه ۱۵ صفر بر صفر در جریان است.

اخبار فوری پرسپولیس

سرگردانی کادرفنی تیم ملی روی سکوهای آزادی/ صحبت خصوصی نکونام با ستاره پرسپولیس

خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ