عبور یک پرسپولیسی از رکورد رهبری فرد و پیروانی/ هر ۲۵ بازی یک جام!

0

پرسپولیس نیوز –

سیدجلال حسینی کاپیتان تمام نشدنی پرسپولیس همچنان یکی از بهترین های تیمش است و هر زمان که در ترکیب پرسپولیس به میدان رفته، توانسته عملکرد خوبی از خودش به نمایش بگذارد. کاپیتان پرافتخار پرسپولیسی ها موفق شد در بازی مقابل فجر، زمینه ساز تک گل تیمش شود و به مهدی ترابی پاس گل بدهد.

سیدجلال با این پاس گل خودش را به عنوان مسن ترین گلساز تاریخ لیگ برتر معرفی کرد که یک رکورد و اتفاقی ویژه برای او محسوب می شود. قبل از سیدجلال، این عنوان در اختیار رضا عنایتی قرار داشت که در ۳۹ سالگی پاس گل داده بود و حالا سیدجلال حسینی در ۴۰ سالگی توانسته نامش را به عنوان گل‌ساز در لیگ ثبت کند. سیدجلال که عنوان پرافتخارترین بازیکن لیگ را هم در اختیار دارد، پیش از این با عبور از مهدی رحمتی، تبدیل به رکورددار بیشترین بازی در لیگ برتر شده بود.

اخبار فوری پرسپولیس

حسینی در بازی این هفته تیمش مقابل فولاد موفق شد به رکورد ۲۵۰ بازی برای پرسپولیس برسد و با عبور از بهروز رهبری فرد در رده پنجم بیشترین تعداد بازی برای پرسپولیس برسد. نفر چهارم این لیست افشین پیروانی سرپرست فعلی پرسپولیس است که ۲۵۵ بازی برای این تیم انجام داده و سیدجلال می تواند در همین فصل رکورد پیروانی را هم بزند. نکته جالب در خصوص کاپیتان پرافتخار پرسپولیس این است که او تا حالا ۱۰ جام با تیمش بدست آورده و به ازای هر ۲۵ بازی برای پرسپولیس ، یک جام کسب کرده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ