ادعای جنجالی یک پرسپولیسی؛ یحیی به زودی جدا می شود!

0

پرسپولیس نیوز –

پرسپولیس مشکلات زیادی دارد و تقریبا هرروز اخبار منفی برای هواداران این تیم به بیرون مخابره می شود.  این روزها مشکلات مالی در پرسپولیس به اوج خود رسیده است و سرمربی این تیم  از وضعیت حال حاضر این باشگاه  به شدت ناراضی است.

مشکلاتی که باشگاه پرسپولیس دارد یحیی  را به شدت کلافه کرده و هفته گذشته نیز این بحث مطرح شد که یحیی گل‌محمدی قصد دارد استعفا دهد، اما آنچه مشخص است او صبر بیشتری نسبت به مربیان و بازیکنان خارجی دارد و بعید است بخواهد به مانند خارجی‌های پرسپولیس، به این راحتی نیمکت پرسپولیس را رها کند.  بوژیدار رادوشوویچ که دوشنبه شب با برنامه فوتبال برتر گفت و گو می کرد، یک ادعای جنجالی را مطرح کرده و مدعی شده مشکلات مالی در پرسپولیس که باعث شد بودیمیر، کالدرون و او این باشگاه را ترک کنند در ادامه نیز باعث قطع همکاری یحیی با قرمزها خواهد شد.

ادعایی که فضای هواداری پرسپولیس را به شدت تحت تاثیر قرار داده و پرسپولیسی ها به شدت نگران جدایی سرمربی موفق تیمشان هستند. گفتنی است ، یحیی با اینکه اصلا از وضعیت موجود راضی نیست ولی علاقه ای به ترک پرسپولیس ندارد و فعلا تصمیمی برای استعفا از هدایت پرسپولیس ندارد.

اخبار فوری پرسپولیس

ادعای جنجالی یک پرسپولیسی؛ یحیی به زودی جدا می شود!

خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ