گران ترین بازیکن ایران گزینه اصلی یحیی شد / سرمربی پرسپولیس قید بمب نقل و انتقالاتی سرخ ها را زد!

0

پرسپولیس نیوز –

دیروز در خبرها اعلام شد که باشگاه پرسپویس با ارسال نامه رسمی به گل گهر خواستار به خدمت گرفتن مهدی تیکدری و سعید صادقی شده است. سعید صادقی در پست هافبک تهاجمی و مهدی تیکدری هم مدافع راست سیرجانی ها محسوب می شود.

نکته جالب توجه اینجاست که بعد از فسخ قرارداد رامین رضاییان با السیلیه بسیاری از رسانه ها او را خرید قطعی پرسپولیس در نیم فصل دوم اعلام کردند. بازیکنی که پیش از این نمایش درخشانی در ترکیب این تیم داشت و هواداران پرسپولیس هم با توجه به ضعف شدید تیم شان در سمت راست از بازگشت او استقبال زیادی کردند.

اخبار فوری پرسپولیس

با این حال با اقدام پرسپولیس برای به خدمت گرفتن تیکدری این طور به نظر می رسد که یحیی گل محمدی و مربیان پرسپولیس نظر مساعدی روی جذب این لژیونر ندارند.

اگرچه جذب تیکدری هم با مخالفت باشگاه سیرجانی مواجه شده است اما کادر فنی پرسپولیس و مدیران این باشگاه گزینه معاوضه بازیکنبا این باشگاه را طی روزهای آینده پیگیری خواهند کرد.

تیکدری اما در تابستان عنوان گران ترین بازیکن نقل و انتقالات و البته گرانترین مدافع تاریخ لیگ برتر را از آن خود کرد.

گفته می شود باشگاه سیرجانی برای جذب او ۱۱ میلیارد تومان به عنوان مبلغ رضایتنامه به تراکتور پرداخت کرد و با رقمی که به خود این بازیکن پرداخت شده انتقال او حدود ۲۰ میلیارد تومان هزینه داشته است.

حالا باید دید یحیی گل محمدی با توجه به شرایط مالی تیمش چطور روی چنین بازیکن گران قیمتی دست گذاشته است. آن هم در شرایطی که درویش همچنن در تامین مطالبات بازیکنان پرسپولیس موفق نبوده و زمزمه اعتصاب هم شنیده می شود. ضمن اینکه در صورت جذب این بازیکن آیا سرخ ها قید جذب بازیکنی مانند رضاییان که برای پیوستن به این تیم چراغ سبز نشان داده را می زنند یا نه.

اخبار فوری پرسپولیس

گران ترین بازیکن ایران گزینه اصلی یحیی شد / سرمربی پرسپولیس قید بمب نقل و انتقالاتی سرخ ها را زد!

خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ