فرهاد مجیدی را هم به پرسپولیس ببرید!

0

پرسپولیس نیوز –

بعد از ماجرای استعفای یحیی گل محمدی از پرسپولیس که البته کاملا مشخص بود با آن مخالفت می شود،شایعه حضور این مربی در سپاهان مطرح شده است!

بدون تردید هر شایعه ای را در این فوتبال نباید باور کرد به خصوص اگر قرار باشد شایعه سازان سرمربی پرسپولیس را به اصفهان ببرند و جانشین محرم نویدکیا کنند. این شایعه بیشتر از آن که شبیه خبرسازی یا بازارگرمی باشد، به طنز شبیه است. در فوتبال ایران آنهایی که اخبار را به صورت دقیق تر دنبال می‌کنند خوب می دانند که اصلاً هواداران سپاهان اجازه نمی‌دهند یک پرسپولیسی آن هم کسی که سرمربی این تیم بوده و چهره‌ای مطرح است، روی نیمکت تیمشان بنشیند. این شایعه همان قدر خنده‌دار است که مثلا بگوییم فرهاد مجیدی یکی از گزینه‌های جانشینی یحیی در پرسپولیس است! طبعا دوستان شایعه ساز باید معیارهایی برای شایعه‌سازی خود داشته باشند. حتی اگر بپذیریم این خبر از طرف اطرافیان یحیی گل‌محمدی بولد شده باز هم محل تردید است چرا که نه یحیی از پرسپولیس می‌رود و نه قرار است سپاهانی‌ها یک مربی پرسپولیسی را جانشین محرم نویدکیا کنند. حالا بماند که ساکت به شدت از نوید کیا حمایت کرده و در نهایت قرار است کادر فنی سپاهان تقویت شود نه اینکه محرم به طور کل از سپاهان برود.

این قبیل اخبار وقتی رسانه ای می شود بیشتر از هرچیز خود رسانه ها را نزد مخاطبان بی اعتبار می کند. حالا بماند که یکسری از رسانه‌ها خیلی دنبال اعتبار نیستند و متر و معیارهای دیگری در کارشان دارند.

اخبار فوری پرسپولیس

فرهاد مجیدی را هم به پرسپولیس ببرید!

خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ