مسعود صرامی و افتتاح چهارمین سیتی سنتر بزرگ دنیا در اصفهان + عکس

3

چهارمین مرکز بزرگ خرید و تفریح جهان با نام «سیتی سنتر» به همت یک میلیاردر ایرانی با نام «مسعود صرامی» که صاحب چندین میلیارد دلار سرمایه است و با پشتیبانی فروشگاه‌های بزرگ آمریکایی سال آینده (۲۰۱۶) در شهر اصفهان ایران افتتاح میشود!

سی.ان.ان به نقل از شبکه بیزینس بلومبرگ اعلام کرد این مرکز از مال ها و مراکز تفریحی دوبی بزرگتر و مدرنتر خواهد بود!

مسعود صرامی در گفتگو با خبرنگار بلومبرگ در ایران میگوید که ۵۰۰ میلیون دلار از پول خودش را هزینه ساخت و راه‌اندازی این مرکز بزرگ خرید و تفریح کرده است که شامل یک هتل ۷ ستاره شبیه برج العرب دوبی، ۷ سالن سوپرمدرن سینما و بیش از ۷۵۰ فروشگاه از جمله فروشگاه‌های بزرگ آمریکا مثل میسیز و وال مارت (برای اولین بار در ایران و خاورمیانه) و یک هایپرمارکت غذایی میباشند.

میلیاردرهای ایران شرکت پرستیژ لند ایران سیتی سنتر اصفهان بیوگرافی مسعود صرامی Isfahan City Center

مسعود صرامی متولد سال ۱۳۳۶ در یکی از قدیمی‌ترین محله‌های اصفهان به نام قلعه تبرک است. او پیش از اجرای این پروژه کارخانه برش سنگ را در دهه ۶۰ خورشیدی تاسیس کرده بود و در دهه های ۷۰ و ۸۰ به تاسیس کارخانه‌های متعدد در زمینه تولید چسب و بتون سنگی تا باتری های مخابراتی روی آورد.

بر اساس بررسی های انرژی مثبت و جمع آوری اطلاعات از منابع آگاه برخی فروشگاه‌‌ها و فست فودهایی که سال آینده در سیتی سنتر اصفهان افتتاح خواهند شد به شرح زیر است:
وال مارت (فروشگاه غول زنجیره‌ای آمریکایی، میسیز (بزرگترین و پرطرفدارترین فروشگاه چند منظوره آمریکا)، بزرگترین رستوران مک دونالد خاورمیانه، سیرز، اچ اند ام، فروشگاه اسباب بازی تویزو راس.

میلیاردرهای ایران شرکت پرستیژ لند ایران سیتی سنتر اصفهان بیوگرافی مسعود صرامی Isfahan City Center

مدیرعامل سیتی سنتر اصفهان در مراسم تجلیل از پیشکسوتان و نخبگان صنعت و معدن استان اصفهان در دانشگاه صنعتی در جمع بیش از هزار نفر از صنعتگران که به همراه خانواده خود در این مراسم حضور داشتند در حالی که به عنوان چهره شایسته منتخب برگزیده شده بود با انتقاد صریح و بی پروا از مسئولین به جهت برخورد با مجموعه سیتی سنتر گفت: همیشه به دنبال ساختار شکنی و حرکتی جدید بوده ام اما در طول مدتی که از افتتاح هایپر استار به عنوان فاز اول مجموعه سیتی سنتر می گذرد آنقدر از سوی مسئولین مورد بازخواست و سئوال قرار گرفته ام که برای ساخت شهرک سلامت با تردید مواجه شده ام.
صرامی گفت: چرا مسئولین اقدامات ارزشمند صورت گرفته در این مجموعه را نمی بینند مگر اشتغالزایی برای دختران و پسران ۱۹ تا ۲۷ سال ارزشمند نیست، مگر تأمین امنیت بیش از ۲ میلیون نفر از ابتدای افتتاح تاکنون بدون کمک و همراهی پلیس کار آسانی است، چرا نیروی انتظامی به کمک ما نمی آید.
مدیرعامل سیتی سنتر اصفهان گفت: برای رفاه حال شهروندان هر ۲۵ متر یک پله برقی یا آسانسور تعبیه شده است برای رفاه معلولین و جانبازارن نیز سرویس بهداشتی مخصوصی طراحی شده است، آیا این اقدامات بد است.
وی گفت: توانایی در دانش است نه در پول و سرمایه، الزاماً کسی که از سرمایه بالا برخوردار است انسان موفقی تیست بلکه این تفکر و خرد آدمی است که می تواند برای امور راه گشا باشد.
مسعود صرامی با ابراز گلایه از نمایندگان مجلس خطاب به مقتدایی که در این جلسه حضور داشت گفت: چرا به مجموعه سیتی سنتر نمی آیید و از نزدیک با فعالیتهای ما آشنا نمی شوید.
وی با انتقاد از کامران و اخوان که در این جلسه حضور داشتند ولی پیش از صحبتهای او مراسم را ترک کرده بودند گفت: چندین بار این دو نماینده مجلس را برای بازدید دعوت نموده ام ولی تا به حال هیچ توجهی از سوی آنان به این موضوع نشده است.

میلیاردرهای ایران شرکت پرستیژ لند ایران سیتی سنتر اصفهان بیوگرافی مسعود صرامی Isfahan City Center

Isfahan City Center

مدیرعامل سیتی سنتر با انتقاد از سئوال برخی مسئولان در خصوص مسائل جاری این مجموعه گفت: در مدت ۹۴ روزی که از افتتاح هایپر استار می گذرد بیشترین وقت من صرف پاسخگویی به سئوالات امام جمعه و دیگر مسئولین در خصوص دست دادن یک دختر و پسر و فروش غذای گربه شده است و بجای اینکه برای گسترش امور فعالیت کنم باید به تمامی مسئولین جواب دهم.
صرامی با اعلام اینکه هایپر استار را مجموعه ای خصوصی از سیتی سنتر اجاره کرده است و ۷۰ هزار قلم کالا در این فروشگاه به مردم عرضه کند گفت: با فعالیتهای خود توانسته ایم قسمتی از هزینه های زندگی مردم را با ارائه تخفیف های مناسب کاهش دهیم.
وی خطاب به مسئولین گفت: بگذارید ما کارمان را انجام دهیم و به جای برخورد اینچنینی با بخش خصوصی تعامل کنید تا بتوانیم شهرک سلامت را هم بسازیم تا شهر از دست ترافیک خیابان آمادگاه نجات یابد و هوای پاک در اختیار شهروندان قرار دهیم.
عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی نیز پس از سخنان تند صرامی به پشت تریبون رفت و گفت: شما نگران فعالیتهای خود هستید و منتقدان نیز نگران ورود فرهنگ هایپر استاری به جامعه هستند.
وی گفت: ما از فعالیتهای شما به شرطی حمایت خواهیم کرد که تمامی جوانب در همه ابعاد دیده شود.

میلیاردرهای ایران شرکت پرستیژ لند ایران سیتی سنتر اصفهان بیوگرافی مسعود صرامی Isfahan City Center

شرکت پرستیژ لند ایران ، یک شرکت خصوصی چند ملیتی ( Joint Venture ) سرمایه گذار در زمینه پروژه های ساختمانی میباشد. این شرکت با جذب سرمایه گذاران خارجی و با حمایت لایحه تضمین سرمایه خارجی توسط هیات وزیران و وزارت امور اقتصادی و دارائی جمهوری اسلامی ایران مبادرت به ساخت بزرگترین پروژه های تجاری ، تفریحی ، توریستی ، و پزشکی درشهر اصفهان و در سطح ایران نموده است . 

اصفهان سیتی سنتر

اولین پروژه اجرایی شرکت پرستیژ لند ایران مرکز تجاری ، تفریحی ، و توریستی اصفهان سیتی سنتر است که بزرگترین مرکز خرید ایران و پنجمین مرکز خرید بزرگ دنیا می باشد که باعث گردیده نام اصفهان در بین نام دیگر شهرها و کشورهای معتبر دنیا جلوه نمایی کند. هدف از احداث این مجموعه ایجاد تسهیلات جهت تامین نیازهای زندگی روزمره شهروندان در زیر یک سقف است . مجموعه اصفهان سیتی سنتر کلاً شامل ۷ طبقه می باشد . از این ۷ طبقه ، دو طبقه بصورت پارکینگ مسقف با ظرفیت ۵۵۰۰ اتومبیل است. سه طبقه شامل مرکز خرید (Hyper Star) و واحدهای تجاری است و دو طبقه آخر شامل مجموعه سینمائی، سالن چند منظوره، فود کورت، سالن های مختلف .

سرمایه گذاران داخلی و خارجی این شرکت به ترتیب عبارتند از

-۱ شرکت راکین Rakeen (امارات ) این شرکت سازنده و مجری طرحهای جزایر مرجان و دانا و بسیاری پروژه های ساختمانی دیگر در امارات می باشد. همچنین این شرکت در کشورهای گرجستان ، سنگاپور،اندونزی، کنگو، نپال و ایران نیز پروژه های متفاوتی اجرا کرده است. 

-۲ شرکت راک سرامیک Rak Ceramics (امارات) تولید کننده سرامیک با بیش از ۱۲ کارخانه در سراسر دنیا 

۳- شرکت خورشید سپاهان (ایران) 

۴- دکتر خاطر مسعد، سوئیس کارآفرین بین المللی 

۵- شرکت آی کت ICAT (امارات) : مجری طرحهای ساختمانی در امارات

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 3 )
  1. مردم در خواب می گوید

    جناب آقای صارمی

    درود بر شرف و غیرتت
    درود بر انسانیت و نیت پاکت

    امیدوارم درد و بلات بخوره تو سر همه بی غیرت های دزد و وطنفروش ایران که سال هاست به غارت ایران مشغولند و میبرند برای کشورهای غربی.

    آقای صارمی برایت از خدا عمری با سلامتی و طولانی خواستارم.

    1. مردم در خواب می گوید

      آقای «صرامی» صحیح است

  2. فاطمه مشایخی می گوید

    زنده با انسان بزرگی که با این همه ثروت در ایران مانده و برای ملت و کشور خودش کارآفرینی می‌کند درود به شرف این مرد بزرگ