اخبار استقلال بازیکنان پرسپولیس را به هم می ریزد / از دیدن بازی بهترین بازیکن ۱۰ سال اخیر ایران کیف می کنم

0

پرسپولیس نیوز –

پرسپولیس نیوز- یحیی گل محمدی استعفا داده و مشکل مالی هم در این تیم بیداد می کند.

این درحالی است که ۱۸ بهمن ماه جاری بازی سوپرجام بین دو تیم پرسپولیس و فولاد خوزستان برگزار خواهد شد.

درهمین راستا و البته در خصوص صعود تیم ملی به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بد ندیدیم با حمید درخشان هم کلام شویم؛

* از پرسپولیس شروع کنیم یا تیم ملی آقای درخشان؟!

– هر جور که راحت هستید!

* وضعیت پرسپولیس در حال حاضر نگران کننده نیست؟

– من از همان روز اول هم گفتم که رضا درویش و هیئت مدیره جدید باید پول بیاورند.

* به نظر می رسد فراهم کردن منابع پایدار مالی برای پرسپولیس سخت باشد. برخی پول ها از اسپانسر گرفته و پیش خور شده و …

– من خیلی این حرف ها را قبول ندارم. شما وقتی مسئولیت تیم بزرگی مثل پرسپولیس را می پذیرید قطعا در جریان همه مسائل و مشکلات این تیم قرار دارید. نمی شود که اول پُست های پیشنهادی را بپذیریم و بعد از مشکلات حرف بزنیم.

* به نظر شما استعفای یحیی گل محمدی کار درستی بود؟

– من هم جای یحیی بودم همین کار را می کردم!

چرا؟!

– ببینید فردا پس فردا که خدای ناکرده پرسپولیس ببازد یا نتیجه نگیرد همه اول به سرمربی تیم حمله خواهند کرد. این تیم امکانات، پول و مدیریت درست می خواهد. یحیی گل محمدی سرمربی تیم است. نمی تواند هر روز سر زمین تمرین بجنگد، سر امکانات بجنگد و پاسخگوی سئوالات بازیکنان درخصوص بدقولی مالی باشگاه باشد. من به او حق می دهم.

* اما باشگاه ۸ درصد واریز کرده است؟

– با ۸ درصد یا ۵ درصد و … کاردرست نمی شود. وقتی پول می خواهند بدهند باید درست واریز کنند. پرسپولیس از همه رقیبانش کمتر پول گرفته است و این قشنگ نیست. یک زمانی دردوران بازی ما پولی در بساط نبود. همه تیم ها پول نداشتند و ما هم می دیدیم شرایط یکسان است اما الان وضعیت عوض شده است. شک نکنید اخبار واریز پول و پاداش تیم های رقیب پرسپولیس به گوش بازیکنان می رسد و تیم را به هم می ریزد. باشگاه به جای ۸ درصد یا ۷ درصد و ۵ درصد دریک نوبت ۲۰ درصد بریزد. این شکل خُرد خُرد پول دادن بیشتر ذهن بچه ها را به هم می ریزد.

* به نظر شما یحیی گل محمدی برمی گردد؟

– به هر حال او شرایط خودش را در تلویزیون گفته است. باید باشگاه تلاش کند مشکلات را حل کرده و زمینه بازگشت یحیی را فراهم کند. او سرمربی این تیم است و بهتر از هرکسی پرسپولیس را می شناسد. نتایج خوبی هم گرفته است و باید دست به دستش داد.

* شایعه ای هم منتشر شد که یحیی گل محمدی از سپاهان پیشنهاد دارد. هر چند خودش این شایعه را تکذیب کرد اما باز می خواستیم نظر شما را بدانیم؟

– امکان ندارد! یحیی گل محمدی یک پرسپولیسی اصیل است. پیراهن این تیم را سال ها پوشیده و اگر هم تصمیم به استعفا گرفته به خاطر بدقولی های باشگاه و مشکلات موجود بوده است. من پیش بینی می کنم انشالله یحیی همین یکی دو روز آینده انشالله برمی گردد و تمرینات تیمش را زیر نظر می گیرد.

* بسیارخوب، درباره صعود تیم ملی چه نظری دارید؟

– خاطرتان باشد اولین حامی اسکوچیچ من بودم. زمانی که خیلی ها نسبت به انتخاب او موضع منفی گرفتند از او حمایت کردم چون می دانستم شناخت کافی از فوتبال ایران دارد. هوشمندانه از وحید هاشمیان و کریم باقری هم به عنوان دستیاران ایرانی کمک گرفت و خوشحالم امروز تیم ایران نشان داده و ثابت کرد هنوز هم نامبروان آسیاست. این صعود تاریخی به همه ما چسبید.

* مهدی طارمی که درپرسپولیس شاگرد شما بود باز هم گل صعود تیم ایران را زد. اگر بخواهید یک جمله درباره او بگویید؟

– از دیدن گل های مهدی طارمی کیف می کنم.

* یک جمله دیگر هم می توانید بگویید؟

– مهدی یک استعداد ناب و بهترین فوتبالیست ۱۰ سال گذشته ایران است.

* بازی با امارات را چطور می بینید؟

– با توجه به اینکه تیم ایران به جام جهانی صعود کرده من فکر می کنم اسکوچیچ از برخی بازیکنان که کمتر بازی کرده اند در این دیدار استفاده کند. البته این تصور من است و شاید سرمربی تیم ملی بخواهد با تمام قوا و استفاده از همه نفرات برابر امارات بازی کند.

اخبار فوری پرسپولیس

اخبار استقلال بازیکنان پرسپولیس را به هم می ریزد / از دیدن بازی بهترین بازیکن ۱۰ سال اخیر ایران کیف می کنم

خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ