پادگان عجب شیر کجاست در کدام استان است

6

پادگان عجب شیر کجاست

مرکز آموزشی ۰۳ شهید سرلشکر شعبان برخورداری عجب‌شیر Ajab Shir از واحدهای مراکز آموزش نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران که با نام پادگان آموزشی ۰۳ نیز شناخته می‌شود در شهرستان عجب‌شیر واقع در استان آذربایجان شرقی می‌باشد؛ که دارای کُد آموزشی ۳۷ می‌باشد.

پادگان عجب شیر اخبار عجب شیر

این پادگان دارای ۶ گردان و هر گردان دارای ۶ گروهان است، این پادگان قبلاً دارای ۴ گردان بود که بعداً دو گردان دیگر به آن اضافه شد، گردان شش این پادگان تازه ساخت و متفاوت تر از گردان‌های دیگر و حالت امروزی ساخت و ساز را دارد، همچنین گردان ششم این پادگان مربوط به بخش آموزشی پادگان مراغه است که بعداً به این پادگان انتقال داده شده‌است.

پادگان عجب شیر اخبار عجب شیر

پذیرش این پادگان برای سربازان وظیفه در تمام مقاطع تحصیلی از زیر دیپلم تا دکترا امکانپذیر است. گردان‌های ۲ و ۶ برای لیسانس و مقاطع بالاتر، وچهار گردان دیگر برای دیپلم، فوق دیپلم وپایین‌تر از آن در نظر گرفته شده‌است. گرچه این ترتیب برای حالت کلی پذیرش عمومیت دارد و ممکن است در آینده به شکل دیگری پذیرش گردانی انجام شود. آدرس مرکزی مرکز آموزش ۰۳ در زمینی به مساحت ۱۷۸ هکتار در فاصله ۹ کیلومتری شرق دریاچه ارومیه واقع شده و مسیر ارتباطی استان آذربایجان شرقی و کردستان، وجود خطوط راه‌آهن مراغه- تبریز و فرودگاه سهند مراغه امکانات ترابری خوبی برای آن فراهم نموده است

پادگان عجب شیر اخبار عجب شیر

عجب شیر در کدام استان است

عجب شیر یکی از شهرهای جنوبی استان آذربایجان شرقی و مرکز شهرستان عجب شیر است. ساکنان شهر عجب شیر به زبان ترکی آذربایجانی سخن گفته و اکثریت پیرو دین اسلام و مذهب شیعهٔ دوازده‌امامی هستند. مسلمانان علوی و ترکهای بهایی نیز در این شهرستان در اقلیت هستند.

موقعیت جغرافیایی شهرستان عجب شیر

شهرستان عجب‌شیر با وسعت ۷۳۸ کیلومتر مربع (۱.۶ درصد مساحت استان) در ۱۰۰ کیلومتری تبریز واقع شده و از سمت شمال با شهرستان‌های اسکو و آذرشهر، از سمت شرق با شهرستان مراغه، از سمت غرب با دریاچه ارومیه و از سمت جنوب با شهرستان بناب هم‌مرز است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 6 )
  1. جلال می گوید

    بیخودیترین پادگان

  2. حسن می گوید

    ما بودیم همش سیب زمینی ونون کپک زده ماشینی میدادن۔

    1. مهرداد می گوید

      کارت پایان خدمت بدرد من نخورده

  3. آشنا می گوید

    اینا تلفنهای ما را جواب نمیدهند تا نگرانی خانواده ها برطرف شود. انگار بچه هامون را بعنوان برده به آنها فروختیم . ولی جواب تاریخ و اگر معتقدند ذلیلانه جواب خدا را خواهند داد.

    1. Nayeh می گوید

      سلام، میشه لطفا شماره سربازخونه رو بهم بدی؟

    2. Nayeh می گوید

      میتونم شماره سربازخونه رو بگیرم لطفا