میسون گرینوود و همسرش +عکس اینستاگرام

0

عکس میسون گرینوود و همسرش هریت رابسون بعد از کتک کاری

میسن گرینوود متولد ۱ اکتبر ۲۰۰۱ در انگلیس ، فوتبالیست است

میسون ویل جان گرینوود (Mason Will John Greenwood) روز ۹ مهر ۱۳۸۰ در دهکده کوچک ویبی در نزدیکی بردفورد انگلیس در خانواده ای با اصالت آفریقایی بدنیا آمد

فوتبال خود را از ۶ سالگی آغاز کرده است و هم اکنون در پست مهاجم در تیم ملی انگلیس و منچستر یونایتد به میدان می رود

 

او با ۱۸۱ سانتی متر قد و ۷۰ کیلوگرم وزن دارد ، پیراهن شماره ۲۳ را در تیم ملی و ۱۱ را در منچستر برتن میکند

مهاجم انگلیسی توسط نامزدش هریت رابسون به خشونت خانگی متهم شده است. در حقیقت هریت تصاویری از جراحات روی بدنش را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده است. کمی بعد نامزد گرینوود صفحه اینستاگرامش را به حالت تعلیق در آورد و این تصاویر از دسترس خارج شدند.

باشگاه منچستریونایتد در بیانیه ای اعلام کرد:” از این تصاویر و شکایت ها در شبکه های اجتماعی مطلع هستیم اما تا زمانی که اطلاعات بیشتری به دست نیامده است، نظر بیشتری نخواهیم داد. منچستریونایتد به هیچ وجه خشونت را تایید نمی کند.”

کتک کاری و دعوا میسون گرینوود و نامزدش

گرینوود ۲۰ ساله یکی از مهمترین باییکنان منچستریونایتد است که البته انتشار این تصاویر باعث شده تا توسط کاربران شبکه های اجتماعی به شدت مورد انتقاد قرار بگیرد. هریت در بخش استوری اینستاگرامش نیز میسون را به خشونت خانگی متهم کرده بود و با انتشار تصاویر ضرب و جرح روی بدنش نوشته بود:” می خواهم همه بدانند که میسون گرینوود این کار را با من کرده است.”

هریت تصاویری از صورت خونین و لب های زخمی خود را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشته بود. از سویی صدای ضبط شده گرینوود از حمله به همسرش نیز در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ