بیوتی بلندر چیست Beauty Blender

0

بیوتی بلندر چیست Beauty Blender  اصل

بیوتی بلندر (Beauty Blender) یکی از شناخته‌شده‌ترین و محبوب‌ترین لوازم آرایشی در دنیای میک‌آپ است. این اسفنج جای خاصی در لوازم آرایشی هر میک‌آپ آرتیست دارد. از بهترین مواد ساخته شده است و شکل بدون لبه‌ی آن باعث می‌شود استثنائی باشد. با توجه به فراوانی آن در بازار، شاید وسوسه شوید نوع ارزان آن را بخرید. اما بگذارید به شما بگویم که این کار اشتباه است. اگر قصد خرید بیوتی بلندر دارید یا همین حالا یکی دارید، به خواندن این مطلب ادامه دهید تا روش استفاده از این ابزار خارق‌العاده را به شما بگوییم.

چرا به بیوتی بلندر نیاز دارید

اگر تازه به فکر خرید بیوتی بلندر افتاده‌اید یا تازه به دنیای میک‌آپ وارد شده‌اید، اجازه بدهید به شما بگویم که این اسفنج از پس همه‌ی کارها برمی‌آید. می‌توانید برای اعمال کرم پودر و کانسیلِر از آن استفاده کنید و نتیجه‌‌ی آن بی‌نظیر خواهد بود. ولی صبر کنید! روش‌های استفاده از آن بی‌نهایت‌اند و اگر یاد بگیرید ماهرانه از این اسفنج آرایشی استفاده کنید، میک‌آپ شما پیشرفت چشمگیری خواهد کرد.

میکاپ صورت لوازم آرایشی و بهداشتی بیوتی بلندر بهترین میکاپ آرتیست

طریقه استفاده از بیوتی بلندر

در اینجا روش درست استفاده از اسفنج بیوتی بلندر را آورده‌ایم:

  • قبل از هر بار استفاده بیوتی بلندر خود را خیس کنید

بیوتی بلندر باید خیس استفاده شود. اگر هیچ دستورالعملی راجع‌ به آن نخواندید و تا به‌ حال خشک از آن استفاده می‌کردید، کار اشتباهی می‌کرده‌اید. یک اسفنج مرطوب نه تنها باعث می‌شود پوست مرطوب و بدون رگه‌ای داشته باشید، بلکه از هدر رفتن کرم پودر گران نیز جلوگیری می‌کند. وقتی یک بیوتی بلندر را خیس می‌کنید، آب باعث می‌شود باد کند و اندازه‌اش بزرگ شود. با این کار، اسفنج متخلخل میک‌آپ شما را جذب نخواهد کرد و اعمال میک‌آپ بی‌عیب و نقص خواهد شد.

میک‌آپ آرتیست‌های حرفه‌ای معمولا یک فنجان آب کنار می‌گذارند تا هنگام کار اسفنج‌های خود را با آن خیس کنند. با این کار میک‌‌آپ به بهترین نحو با پوست شما ترکیب خواهد شد.

میکاپ صورت لوازم آرایشی و بهداشتی بیوتی بلندر بهترین میکاپ آرتیست

 

  • از مناطق مختلف بیوتی بلندر برای کارهای مختلف استفاده کنید

یک دلیلی دارد که بیوتی بلندر شکل تخم‌مرغ است. می‌توانید از لبه‌های گرد آن برای اعمال میک‌آپ به بخش‌های بزرگ صورت خود استفاده کنید؛‌ مثلا گونه و پیشانی. از لبه‌های تیز برای اعمال میک‌آپ به بخش‌هایی که به آن‌ها دسترسی ندارید یا نیاز به دقت دارند، استفاده کنید؛ مثلا کنار بینی، زیر چشم و کنار لب. همه چیز را ترکیب کنید و از شکل تخم‌مرغی این اسفنج به نحو احسن استفاده کنید!

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ