مهاجم قرمزها آزاد شد، اما …/ تدابیر امنیتی شدید در اطراف خانه/ محرومیت این بازیکن پابرجاست

0

مهاجم قرمزها آزاد شد، اما …/ تدابیر امنیتی شدید در اطراف خانه/ محرومیت این بازیکن پابرجاست

ساتین –

پس از آزاد شدن میسون گرینوود با قید وثیقه، قربانی تجاوز جنسی او سکوت خود را شکست تا از همه به دلیل حمایت‌های‌شان تشکر کند. هریت رابسون دانش‌آموز ۱۸ ساله فاش کرد که هفته گذشته هفته بسیار سختی برای او بوده و تا کامل شدن تحقیقات پلیس از اظهار نظر خودداری خواهد کرد.

سکوتی که کوتاه شکسته شد

گرینوود ۲۰ ساله روز یکشنبه برای اولین بار به ظن تجاوز و ضرب و شتم دستگیر شد. سپس به دلیل اتهام تجاوز جنسی و تهدید به قتل ۳ شب در بازداشتگاه ماند تا به سؤالات پلیس جواب بدهد. 

قربانی او در اینستاگرام خود نوشت: «از همه کسانی که با پیام‌های‌شان از من حمایت و من را تشویق کردند سپاسگزارم. چند روز گذشته برایم بسیار سخت بود و تا پلیس به تحقیقاتش ادامه می‌دهد از شبکات اجتماعی دور خواهم بود.»

اخبار منچستر یونایتد

نگهبان بیرون خانه و محرومیت

گرینوود روز چهارشنبه با قرار وثیقه آزاد شد اما از آن زمان در جایی دیده نشده است. به نظر می‌رسد پس از آزاد شدنش تدابیر امنیتی عمارت مجلل خود در «بودون» منچستر را تشدید کرده است. دو نگهبان امنیتی در بیرون خانه او دیده شدند و یک کارشناس هم برای نصب سیستم امنیتی ۳۵۰ پوندی وارد خانه او شد.

اخبار منچستر یونایتد

پس از انتشار اخبار اتهامات گرینوود، او برای مدت نامعلومی از بازی در تیم منچستریونایتد محروم شد و رالف رانگنیک، سرمربی یونایتد، در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل میدلزبورو به دستگیری مهاجم خود اشاره کرد: «ما یک هفته تمرینی نرمال را گذراندیم. بدیهی است که در مورد موضوع گرینوود درون تیم بحث می‌شود اما می‌توانیم در شرایط نرمال تمرین کنیم و مشتاقانه منتظر بازی هستیم.» رانگنیک همچنین گفت که پس از دستگیری گرینوود مجبور به مذاکرات درون تیمی شدند.

شایعه شده بود که جسی لینگارد پس از نیمکت‌نشینی‌های طولانی قرار است تا در ماه ژانویه از باشگاه جدا بشود. اما رانگنیک تأیید کرد که دستگیری گرینوود یکی از عوامل ماندن این بازیکن در باشگاه است. او گفت: «به نوعی دستگیری گرینوود یکی از عوامل بوده، بله، اما باشگاه و هیئت مدیره به من گفتند که نتوانستند با باشگاهی که به او علاقه‌مند باشد به توافق برسند. با بسته شدن پنجره انتقالات در روز دوشنبه، هیئت مدیره به من اطلاع داد که ترجیح می‌دهند او بماند و من هم می‌توانم این موضوع را درک کنم و بپذیرم. دو مشکل وجود داشت. مشکل میسون گرینوود از یک طرف و بازیکنی که هفته‌ها بازی نکرده و باشگاه نتوانست با باشگاه دیگری برای انتقال او به توافق برسد.»
 

اخبار منچستر یونایتد

منبع : خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ