ادعای جالب درباره آمادگی بدنی رونالدو در آستانه تولد ۳۷ سالگی/ CR7 یک دهه دیگر هم بازی می‌کند؟/ تصویری جالب از ریکاوری کریستیانو

0

ادعای جالب درباره آمادگی بدنی رونالدو در آستانه تولد ۳۷ سالگی/ CR7 یک دهه دیگر هم بازی می‌کند؟/ تصویری جالب از ریکاوری کریستیانو

ساتین –

مربی سابق کریستیانو رونالدو در آستانه تولد ۳۷ سالگی اسطوره گفت که این نابغه می‌تواند تا اواسط ۴۰ سالگی هم به بازی کردن ادامه بدهد.

تا ۴۰ سالگی

میک کلگ، مربی بدنساز منچستریونایتد، معتقد است که تنها رایان گیگز به تناسب اندام رونالدو نزدیک شده است. کلگ مدعی است که رونالدو در حال حاضر بهترین روتین جسمی و روحی خود را پیدا کرده است. او به نشریه «میرر» گفت: «کریستیانو یک نابغه است. نابغه مطلق. او از سن پایین در مورد نحوه مدیریت بدنش اطلاعات کسب کرد. نه فقط از نظر فیزیکی، بلکه ذهنی، عاطفی و روحی. او به خوبی می‌داند چطور تغذیه خود را متعادل کند و در هر کاری که انجام می‌دهد ثابت قدم است. تنها فردی که به این ثابت قدمی می‌شناسم رایان گیگز است و به همین دلیل توانست تا ۴۰ سالگی بازی کند. کریستیانو می‌خواهد از مرز ۴۰ فراتر برود. او امیدوار است تا اواسط دهه ۴۰ به بازی کردن ادامه بدهد.»

مهاجم سابق رئال مادرید و یوونتوس، رونالدو که روز شنبه ۳۷ ساله می‌شود اعلام کرده که قصد دارد تا ۴۱ سالگی بازی کند؛ یک سال بیشتر از رایان گیگز.

اخبار منچستر یونایتد

یخ درمانی

رونالدو پس از پیوستن مجدد به تیم منچستریونایتد، اتاق یخ درمانی ۵۰۰۰۰ پوندی خود را از ایتالیا به عمارت اجاره‌ای خود منتقل کرد. و این همان وقف و فداکاری است که به عقیده کلگ، رونالدو انجام می‌دهد تا مدافعان تا چند فصل دیگر هم آرامش خاطر بیشتری داشته باشند.

رونالدو ویدئویی را در شبکه اجتماعی خود منتشر کرد و به هواداران نشان داد که بعد از یک روز تمرینی سخت به اتاق انجماد می‌رود. او تعطیلات زمستانه را با خانواده‌اش در دُبی سپری کرد و در مجموعه ورزشی «ند الشبا» ورزش می‌کرد و تناسب اندام خود را حفظ می‌کرد. او پس از استفاده از امکانات کلاس جهانی ارائه شده، نتوانست در مقابل غوطه‌ور شدن در نیتروژن مایع مقاومت کند. با ماسک صورت، دستکش، هدبند و شلوارک وارد اتاق یخی شد و به دوربین دست تکان داد و در را بست و در غبار یخی غرق شد. و در زیر این کلیپ زیرنویس کرد: «ریکاوری».

این اتاق می‌تواند دمای تا حدود ۲۰۰ درجه زیر صفر را برای کمک به درمان و بازسازی بافت‌ها اعمال کند. کاربران می‌توانند حداکثر ۵ دقیقه در این اتاق بمانند زیرا مدت زمان بیشتر باعث بروز خطرات جدی برای سلامتی می‌شود.

مدافعان این روش درمانی معتقدند که این درمان می‌تواند گردش خون را تقویت کند و سیستم ایمنی را بهبود ببخشد. همچنین تصور می‌شود که با این روش خستگی کاهش میابد و به بهبود سریع‌تر مصدومیت‌ها کمک می‌شود.

اخبار منچستر یونایتد

اخبار منچستر یونایتد

منبع : خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ