رونالدو اول خودش را اصلاح کند!/ چرا باید به حرف او گوش بدهیم؟/ کریستیانو خودخواه است

0

رونالدو اول خودش را اصلاح کند!/ چرا باید به حرف او گوش بدهیم؟/ کریستیانو خودخواه است

ساتین –

جدیدترین بداخلاقی رونالدو در پی تساوی ۱-۱ مقابل برنلی رخ داد که هواداران را نادیده گرفت و با عصبانیت به تونل خروجی رفت. رونالدوی ۳۷ ساله در ماه گذشته برخی از جوانان منچستریونایتد را به دلیل عدم توجه به توصیه‌هایش مورد انتقاد قرار داده بود. اینس معتقد است که رونالدو قبل از انتقاد از هم‌تیمی‌هایش باید رفتار خود را اصلاح کند.

بازیکن پیشین منچستریونایتد به نشریه «سان» گفت: «مردم می‌گفتند آمدن او برای باشگاه، بازیکنان و جوانان عالی خواهد بود. ما فکر می‌کردیم همینطور است اما رفتار او چیز دیگری می‌گوید. چرا باید به کسی گوش بدهیم که رفتار خودش درست نیست؟ همانطور که بارها دیده‌ایم، دویدن به سمت تونل، نادیده گرفتن هوادارن و تشویق نکردن‌شان و عبوس بودن رفتار جالبی نیست. باید گله و شکایت‌ها را پشت درهای بسته نشان داد نه جلوی دوربین‌ها و طرفداران.»

رونالدو قبل از سال جدید ۱۴ گل به ثمر رساند اما در ۶ بازی آخرش موفق به زدن هیچ گلی نشد و این بدترین آمار او از سال ۲۰۰۹ به بعد بوده است. در بازی مقابل برنلی نیمکت‌نشین بود و در بازی مقابل ساوتهمپتون دو موقعیت عالی را از دست داد و در بازی جام حذفی مقابل میدلزبورو هم که پنالتی را از دست داد. 

اخبار منچستر یونایتد

اینس در ادامه افزود: «او در هنگام شروع پرواز می‌کرد اما بعد متوقف شد، بیشتر و بیشتر فرو رفت و به جایی رسید که دیگر خطری برای کسی تلقی نمی‌شود و سپس ناامیدی به سراغش آمد. او بازیکن خودخواهی است. اگر گل نزند خوشحال نیست. ما این موضوع را در یوونتوس هم دیده بودیم، که وقتی آنجا را ترک کرد جورجو کیِلینی گفت که آن‌ها می‌توانند دوباره خانواده باشند. منچستریونایتد و تیم باید محور اصلی باشد اما همه چیز به رونالدو ختم می‌شود. اکنون هم شاهد ناامیدی کامل هستیم.»

قرارداد رونالدو در پایان فصل بعد به اتمام می‌رسد، ولی به دلیل نبودن سرمربی معلوم نیست پس از تابستان چه چیزی در انتظارش باشد. اینس گفت: «نمی‌دانم که سال بعد هم می‌ماند یا نه. به این بستگی دارد که در انتهای فصل چه کسی بیاید. اگر رانگنیک بماند فکر می‌کنم رونالدو می‌رود. اگر مائوریسیو پوچتینو بیاید ممکن است بماند. اما رونالدو باید بازی کند. نمی‌توانید وقتی به ۳ امتیاز نیاز دارید در بازی مقابل برنلی هفته‌ای نیم میلیون پوند برای نیمکت‌نشینی به کسی بپردازید. اگر بازی نکند نمی‌توانم فصل آینده او را اینجا ببینم.»

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ