بازیگر نقش آفاق در سریال کلاه پهلوی

0

بازیگر نقش آفاق در سریال کلاه پهلوی کیست و الان کجاست

ساناز طاهری که نقش آفاق را در مجموعه تلویزیونی تاریخی کلاه پهلوی ایفا می‌کند، از آن دسته افرادی است که بدون سابقه بازیگری و بر حسب اتفاق به جمع بازیگران این سریال اضافه شد.

طاهری حضور خود را در جمع بازیگران ‘کلاه پهلوی’ کاملا اتفاقی عنوان کرد و در این باره توضیح داد: سال ۸۵ بود که برای دیدن یکی از دوستانم به پشت صحنه این مجموعه رفتم و به طور اتفاقی با ‘ضیاءالدین دری’ کارگردان سریال ملاقات کردم و او پیشنهاد بازی در نقش آفاق را داد.

سریال کلاه پهلوی بیوگرافی ساناز طاهری بازیگران کلاه پهلوی بازیگر سریال کلاه پهلوی

طاهری ادامه داد: دری معتقد بود که چهره من به شخصیت ‘آفاق’ شباهت زیادی دارد و از این رو من هم که به بازیگری علاقه‌مند بودم، پیشنهاد بازی را پذیرفتم.

بازیگر نقش ‘آفاق’ در مجموعه کلاه پهلوی ادامه داد: پیش از این هرگز تجربه بازیگری نداشتم و هیچ دوره‌ای هم ندیده بودم وقتی هم که به پروژه کلاه‌پهلوی اضافه شدم فرصت دوره دیدن نبود در واقع به صورت یک آماتور وارد کار شدم؛ از طرفی چون همه بازیگران پیشکسوت بودند خیلی استرس داشتم اما کارگردان با صبر و حوصله‌ای که داشت، آنطور که می‌خواست از من بازی می‌گرفت.

طاهری درباره تجربه هم‌بازی بودن با بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون، توضیح داد: در ابتدای کار اضطراب زیادی داشتم بویژه آنکه هیچ دوره بازیگری هم ندیده بود اما بازیگرانی چون ثریا قاسمی، محمدرضا شریفی نیا و مریلا زارعی که با آنها بازی داشتم، کمک بسیاری کردند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا قصد دارد بازیگری را به طور حرفه‌ای ادامه دهد؟، گفت: اکنون در رشته دندانپزشکی مشغول تحصیل هستم و اگر به درسم لطمه نزند، دوست دارم پیشنهادهایی که طولانی نباشد را قبول کنم.

طاهری یادآورشد: بازی در مجموعه کلاه پهلوی سال ۸۵ به من پیشنهاد شد و من سال ۸۷ مقابل دوربین رفتم و اینطور نبود که هر روز سرکار باشم البته سال ۸۸ حدود ۳ ماه کامل در شهرستان ساوه بودیم و لوکیشن های – مکان- مسجد و امامزاده و خانه میرزا رضا را می گرفتیم و آخرین سکانس بازیم هم سال ۸۹ در شهرک سینمایی ضبط شد.

سریال کلاه پهلوی بیوگرافی ساناز طاهری بازیگران کلاه پهلوی بازیگر سریال کلاه پهلوی

بازیگر نقش آفاق در مجموعه کلاه پهلوی توضیح داد: هرچند بازیگری در ابتدای کار برایم سخت بود اما سه ماه بازی در فضای خانه میرزا رضا برایم خیلی جالب بود. از طرفی آفاق شخصیت معصومی بود و دختر خانواده مذهبی مثل میرزا رضا تدین که معتمد شهر است و همه روی حرفش حساب بازی می کنند. از طرفی خود آفاق دختر مطلع و باسوادی است که جزو شخصیت هایی است که کشف حجاب نمی کند .مجموع این خصوصیات را دوست داشتم ضمن اینکه در کل این سریال برایم یک دوره بازیگری بود چون با اساتید زیادی کار کردم.

ساناز طاهری الان کجاست

ساناز طاهری متولد دهه ۶۰ در تهران و فارغ التحصیل رشته دندانپزشکی می باشد. او با بازی در سریال کلاه پهلوی وارد بازیگری شد و دیگر در هیچ فیلم و سریالی دیده نشد. او در حال حاضر در عرصه بازیگری و سینما فعالیت ندارد و با گذشت سال ها از ساخت سریال کلاه پهلوی، خبری از ایشان نیست.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ