عادت‌هایی که رونالدو با خودش به منچستریونایتد آورد/ از خوردن قهوه تا نخوردن دسرهای ناسالم! 

0

عادت‌هایی که رونالدو با خودش به منچستریونایتد آورد/ از خوردن قهوه تا نخوردن دسرهای ناسالم! 

ساتین –

دیوگو دالو حقایقی در مورد تاثیر بازگشت رونالدو به اولدترافورد بازگو کرده و می‌گوید به خاطر او قهوه می‌نوشد.

مدافع پرتغالی مدعی شده که پس از ورود هموطنش به باشگاه عادت‌های روزانه خود را تغییر داده است. دالوی ۲۲ ساله پس از نیمکت‌نشین کردن آرون وان‌بیساکا توسط رالف رانگنیک، جایگاه خود را به عنوان مدافع راست شیاطین‌سرخ تثبیت کرد. این بازیکن قرضی میلان پس از اینکه تحت مربیگری اوله‌گنار سولشایر خیلی سخت موقعیت بازی به‌دست می‌آورد، در ۱۰ بازی از ۱۲ بازی لیگ برتر در ترکیب اصلی حضور یافت. 

به تازگی از دالو در مورد آمادگی قبل از بازی‌هایش پرسیده بودند و او در مورد تأثیری که رونالدو بر روتین روزانه او داشت صحبت کرد و گفت: «هر بازیکنی خرافات خاص خودش را دارد. صادقانه بگویم من خرافات زیادی ندارم ولی جالب است بگویم که قبل از شروع بازی‌ها وقتی در هتل هستیم قهوه‌ام را با کریستیانو می‌نوشم. این کار دیگر تبدیل به روتین من شده است. در واقع او مرا به قهوه علاقه‌مند کرد، قبلاً زیاد قهوه دوست نداشتم اما اکنون شروع به نوشیدن قهوه کرده‌ام. گاهی اوقات زمان زیادی در هتل داریم، برای همین از اتاق‌های‌مان خارج می‌شویم تا کمی با هم صحبت کنیم و روی بازی تمرکز کنیم. قطعاً موزیکم را هم گوش می‌دهم، یا ماساژ می‌گیرم و یا حرکات کششی و هوازی و سپس برای بازی آماده می‌شوم.»

رونالدو فقط روی دالو تاثیر نگذاشته. اریک بایی هم اعلام کرده که تیم یونایتد بعد از بازگشت رونالدو، خوردن پودینگ را کنار گذاشته است. مدافع میانی اهل ساحل‌عاج خاطرنشان کرد: «همه بازیکنان این کار را کردند چون برای‌شان خوب است، تغییر گاهی اوقات الزامی‌ست. رونالدو برای مدتی طولانی بهترین بوده است، چرا؟ به خاطر اهمیت به بدن، باید مراقب بدن خود باشید.»

لی گرانت دروازه‌بان چهارم به شوخی می‌گفت که هم‌تیمی‌هایش از خورد دسر جلوی چشمان رونالدو می‌ترسند: «شام می‌خوریم و طبق عادت جمعه‌شب‌ها در رژیم تخلف می‌کنیم. مثلاً کمی کرامبل سیب یا کاستارد، و یا کیک براونی و خامه. الان ولی حتی یک نفر هم به کرامبل و کاستارد دست نمی‌زند، هیچ‌کسی برای گرفتن براونی از جایش بلند نمی‌شود. دور میز نشسته بودیم و یکی از بچه‌ها به من گفت: رونالدو چه چیزی در بشقابش گذاشته است؟ با تعجب به بشقاب او نگاه می‌کردیم و واقعاً تمیزترین و سالم‌ترین بشقابی بود که بتوانید تصور کنید. دیگر کسی جرأت نکرد بلند شود و غذای ناسالم و دسر بردارد.»
 

اخبار منچستر یونایتد

منبع : خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ