خطیبی با دست پر به میدان آمده/ ایران خودرو در مسیر سوددهی قرار می‌گیرد

0

اخبار خودرو

مجله خودرو ساتین– نیمه نخست بهمن ماه امسال، مدیرعامل جدید گروه صنعتی ایران‌خودرو برنامه‌های خود، برای بهبود شرایط تولید و عرضه خودرو به بازار جهت جلب رضایت مشتریان، افزایش کیفیت محصولات، تکمیل خودرو‌های ناقص و ساماندهی ارتباط با شبکه تامین، به دور از شعارزدگی و با درایت و رویکرد اقدام و عمل آغاز کرد.

جلساتی که خطیبی در آغازین روز‌های کارش در ایران خودرو با قطعه‌سازان و شبکه تامین برای رفع موانع و مشکلات در فرآیند‌های تامین قطعات برگزار کرد، حرکت این شرکت برای تکمیل خودرو‌های ناقص و مانده در کف پارکینگ‌ها را سرعت بخشیده است.

مهم‌ترین اقدام صورت گرفته طی گذشت سه هفته از حضور خطیبی در ایران خودرو، افزایش قابل توجه عرضه خودرو به بازار است که در مقابل افزایش صوری تیراژ تولید و انباشته کردن خودرو‌های ناقص در کف کارخانه اقدامی تحسین برانگیز و در جهت منافع مشتریان به حساب می‌آید.

در حال حاضر در کنار تولید روزانه، تجاری‌سازی و عرضه به بازار ایران خودرو به روزانه ۲۳۵۰ دستگاه خودرو رسیده که می‌توان گفت تصمیم بهنگام خطیبی به داد تولید این شرکت رسیده و نقطه پایانی بر ادامه روند‌های سابق در افزایش بی‌حساب خودرو‌های ناقص و حفظ تیراژ بالای تولید گذاشته است.


بیشتر بخوانید: کیفیت محصولات افزایش خواهد یافت/ حفظ حقوق سهامداران اولویت ایران‌خودرو


آنطور که در رسانه‌ها مطرح شد، تعداد خودرو‌های دارای کسری قطعه در آغاز به کار مدیرعامل جدید ایران خودرو، بیش از ۸۲ هزار دستگاه بوده که با روند ایجاد شده، این تعداد در حال حاضر به ۶۷ هزار دستگاه تقلیل یافته است که انتظار می‌رود با انسجام شبکه تامین ایران خودرو، روند کاهشی همچنان ادامه داشته باشد.

اما، این تازه آغاز کار خطیبی با تجربه و با درایت در ایران خودرو است. یقینا او در بحث توسعه محصولات و افزایش سطح کیفیت تولیدات ایران خودرو نیز برنامه‌های دقیق و حساب شده‌ای را درنظر دارد که می‌توان پیش بینی کرد که با اجرای آن‌ها از ابتدای سال آینده وضعیت ایران خودرو روز به روز بهبود یابد.

همانطور که او اعلام کرده، حرکت به سمت تولید سودآور و اقتصادی و حفظ حقوق سهامداران که در سال‌های اخیر مغفول مانده از برنامه‌های ایران خودرو است که وضعیت سهام این شرکت در بورس را نیز بهبود خواهد بخشید.

نگاه، نحوه مدیریت و برنامه‌های مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، حکایت از این دارد که روز‌های خوشی در انتظار بزرگ‌ترین خودروساز خاورمیانه است و در مقایسه با سال‌های اخیر، سال آینده سال خوبی در شاخص‌های مختلف محصول، کیفیت و مالی و اقتصادی برای این شرکت خواهد بود.

خطیبی با دست پر به میدان آمده/ ایران خودرو در مسیر سوددهی قرار می‌گیرد

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ