سال ببر چگونه خواهد بود

0

 سال گاو برای متولدین سال ببر چگونه است ، نقطه ضعف متولدین سال ببر ، آیا سال ببر سال خوبی است ، عشق متولدین سال ببر ، خصوصیات سال ببر ۱۴۰۱

سال ببر چگونه خواهد بود ۱۴۰۱

مشخصات کلی متولدین سال ببر

ببر یک عصیانگر و شورشی ناراضی است، او با شتاب زدگی خاص خودش، همیشه علیه قدرت های برتر طغیان می کند و سرکشی و نارضایتی با خونش در آمیخته است. ببر دوست دارد سردمدار باشد، ولی متاسفانه شایستگی و برازندگی رهبری را ندارد. او همیشه اولین کسی است که شعار حرکت کردن می دهد. اما در کسب و کار، عشق و جنگ، احتیاط حکم می کند که دیگران کورکورانه از او پیروی نکنند و حتی گاهی او را از حرکت باز دارند.

راه افتادن به دنبال ببر، می تواند شروع فاجعه ای بزرگ باشد. او همیشه در پی ماجراجویی است و گاه خواسته هایی غیر منطقی و دور از احتیاط و بدون مسؤولیت دارد، اما ایستادگی در برابر ببر نیز بسیار مشکل است، زیرا شخصیت گیرایی دارد و ظاهر نافذ و پرهیبتش نمود ویژه ای به او می بخشد. مردم خواه نا خواه به او احترام می گذارند و حتی دشمنان او نیز از این قاعده بر مستثنی نیستند. ببر دوست دارد همه از او اطاعت کنند، اما از این که خود فرمانبردار کسی باشد، بیزار است و هیچ کس را شایسته آن نمی داند که به او دستور بدهد. ببر اگر بتواند پیش از دست زدن به هر کاری اندکی بیندیشد و به نصایح اطرافیان گوش فرا دهد، قطعاً به موفقیت های چشم گیری خواهد رسید.

ببر بنا بر روحیه جنگ جویی خود، با خشونت و بی باکی، به هر قیمت، بر سر اعتقاداتش پا فشاری می کند، او سر سخت، لجوج و همواره ستیزه جوست.

هر چند ببر گاهی خودخواه است، اما می تواند دست و دلباز، با سخاوت و حتی ایثار گر هم باشد. همیشه به یاد داشته باشید که ببرها باریک بین و تیز هستند و به کسی اعتماد نمی کنند.

ببر همیشه جویای رهبری، با وضع موجود در ستیز و با قدرت حاکم در کشمکش است و از تمام افرادی که به دنبال زندگی آرام و بی دردسر هستند، نفرت دارد.

جای تعجب اینجاست که هنگام اخذ تصمیم های مهم دچار شک و تردید می شود و چندان این دست و آن دست می کند که دیگر کار از کار گذشته باشد. رفتار او به عنوان یک فرمانده نظامی یا سرپرست واحد صنعتی، در خور تحسین است.

چه بسا ببر مجرمی مخوف از کار درآید، زیرا به کارهای خطرناک و پر هیجان علاقه مند است. خانم ببرها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. آنها اغلب در راه اصلاح طلبی و سنت شکنی پیش قدم می شوند و برای آنچه درست می پندارند،‌ مبارزه می کنند.

ببر حرص چندانی به مال و ثروت ندارد، اما ممکن است پول زیادی به دست بیاورد. او بیش از دیگران اهل عمل است،‌ و بخت نیز با او یار است، زیرا مادر روزگار چنین فرزندانی کمتر بزاید ( ملکه الیزابت دوم در سال ۱۹۲۶ « سال ببر » به دنیا آمد و هیچ کس فکرش را هم نمی کرد که او روزی به سلطنت برسد. )

در حقیقت او جنگجویی تیزبین، زودرنج و درون نگر است. ببر هر گاه درگیر مسائل بزرگ عشقی شود، آن قدر پر شور و حرارت می شود که به ندرت ممکن است شادی های عشق را لمس و درک کند. خانم ببرها نیز ممکن است تجربه ها و ماجراهای عشقی فراوانی داشته باشند که اغلب پایان خوشی ندارد.

دوران کودکی ببر آرام و بی دردسر خواهد گذشت اما دوره دوم زندگی او با خطرات و هیجان همراه خواهد بود. در این دوره از زندگی، ببر با مشکلات مالی، خانوادگی، عاطفی و ازدواج دست به گریبان است. هر چند هیچ یک از این مشکلات او را از پا در نخواهد آورد اما اگر با مهارت آنها را از سر راه بر ندارد چه بسا که پیامد آن در دوره سوم زندگی برایش مشکل ساز شود. اگر ببر از عهده حل مشکلات بر آید و به پیری برسد،‌روزگار کهنسالی را با آرامش و آسایش سپری خواهد کرد.

این که ببر در روز یا شب متولد شده باشد، در چند و چون سرنوشتش تاثیر بسزایی دارد. ببرهای شب، به خصوص آنهایی که نیمه شب به دنیا آمده باشند تا اندازه ای از گرفتاری های زندگی مصون خواهند بود و نسبت به ببرهایی که در روز، به ویژه نیمه روز متولد شده اند، زندگی بی دغدغه تری خواهند داشت. به هر حال، زندگی ببر پر از ماجرا و خطر است و تفاوت در ساعت زاده شدن زندگی راحت و آسانی برای او به ارمغان نخواهد آورد، اما ببر از آن بیدها نیست که با این بادها بلرزد و اساساً راه دیگری ندارد. او خواهان تحولات گوناگون، هیجان، شور و حرارت است و زندگیش نیز به همین صورت خواهد بود. ماجراجویی بارها او را به خطر کردن در زندگی خواهد کشاند. چه بسا که با مرگی ناگهانی و دلخراش از دنیا برود.

با همه آنچه گفته شد، ببر در فرهنگ مردمان مشرق زمین، نماد خوش اقبالی و کامیابی است و هیچ کس به اندازه او بهره از کام دل بر نمی گیرد.

ببر برای آسیایی ها شگون دارد و تداعی کننده قدرت برتر و نماد آسودگی و امنیت در زندگی انسان هاست. وجود یک ببر در خانه، احتمال بروز دزدی، آتش سوزی و آزار ارواح خبیث را به حداقل می رساند.

اگر دو ببر سر همسری داشته باشند، سرانجام یکی از آنها مجبور شود خانه را ترک کند

عشق متولدین سال ببر سال ببر سال 1401 خصوصیات سال ببر

تاثیرات سال ببر بر سال موش

چندان احساس آسایش نخواهید داشت ؛ بهتر است مبارزه را به ببرها واگذار کنید.

سال ببر زیاد رضایت شما را جلب نخواهد کرد ؛ با اینکه امسال سال عشق است، اما در این زمینه هم سهم شما کمتر از دیگران است.

انگار کسی فرصتی برای رسیدگی به شما و مشکلات شما ندارد ، بهتر است کارهای ناگهانی و جرقه‌وار خود را محدود کنید و هیچ کار غیر لازمی انجام ندهید.

ازدواج هم حتی از روی عقل و بدون حضور عشق ، بهتر است امسال انجام نگیرد، چون کار نخواهد کرد.

شاید از نظر شغلی اوضاع بد نباشد، اما نه آنقدری که شما را راضی کند ، سرتان زیادی شلوغ خواهد بود و از خانه دور می‌شوید شاید یک سفر کاری، به هر حال مسافرت توصیه میشود، اما بدانید که احساس تنهایی رهایتان نخواهد کرد.

در رانندگی مراقب باشید ، برای شما بهتر از همه رفتن به یک مسافرت است.

در بهار مجبورید بیشتر از مغز خود کار بکشید اما بعد از تابستان اوضاع بهتر می‌شود و برای‌تان کمک میرسد.


 

عشق متولدین سال ببر سال ببر سال 1401 خصوصیات سال ببر

تاثیرات سال ببر بر سال گاو

این سال ببر برای شما نسبت به سال‌های ببر دیگر سال نسبتاً هموارتری خواهد بود اما مراقب حوادث کاری باشید و حتماً از وسایل ایمنی استفاده کنید.

امسال شما دائم مضطرب، عصبی هستید و گاهی اوقات هم خطر تهدیدتان میکند و شاید بهترین کار این باشد که اگر بشود بیشتر اوقات را در خانه بمانید تا روزهای هیجان به پایان برسد.

در هر صورت امسال شما مدام احساس میکنید که عقب هستید یا از برنامه‌های خودتان یا از دیگران.

امسال از نظر عشقی کاملاً خوب است “برای زنان گاو بهتر از مردان است “، ولی بهتر است به ازدواج اصلاً فکر هم نکنید ؛ زنان متأهلِ این سال اوقات مشکلی در ارتباط با بچه‌ها و همسر خود دارند.

یک چیزی در رابطه با کارآیی، شهرت و اعتبار شما و یا روابط شما اتفاق خواهد افتاد که در نیمهء دوم سال روی موفقیت شغلی شما تأثیر خواهد گذاشت.

با اصطکاک‌هایی در کار و نیز در خانه مواجه خواهید بود ؛ حواس خود را جمع کنید و چشمان‌تان را باز نگه دارید ؛ به هر حال پشتکار و تلاش شما، شما را از این سال به سلامت گذر خواهد داد.

شما به تلاش زیاد همراه با یک استراتژی خاص نیاز دارید.

وضع سلامتی شما امسال خوب است و وضع مالی هم بد نخواهد بود، فقط باید منابع خود را به خوبی مدیریت کنید تا پول غیرمترقبه‌ای را از دست ندهید.


 

عشق متولدین سال ببر سال ببر سال 1401 خصوصیات سال ببر

تاثیرات سال ببر بر سال ببر

خوب معلوم است که بعد از دو سال طولانی همراه با ناراحتی، امسال دیگر آرام نخواهید نشست، اما باید بدانید که امسال سال خوبی برای شما نیست، چرا که به قول چینی‌ها دو ببر در کوهستانی نگنجند و در نبرد بین شما و ببرِِ این سال، بعید است که شما برنده باشید.

همهء موارد عشقی و مالی و کاری در معرض صدمه و آسیب می‌باشند ، مراقب باشید اشتباهی از شما سر نزند.

شاید زمینه عشقی امسال برای شما بد نباشد، ولی در اولویت‌های شما هم نیست و بعید میدانم فرصتی برای ازدواج کردن هم پیدا شود و اگر هم پیدا شد بهتر است موکول شود به سال آینده که آرامش بیشتری خواهید داشت.

در سال ببر اوضاع شغلی چنگی به دل نمیزند ، امسال شما باز هم به یک تغیر اساسی فکر میکنید.


 

عشق متولدین سال ببر سال ببر سال 1401 خصوصیات سال ببر

تاثیرات سال ببر بر سال گربه یا خرگوش

تحولات امسال همگی در جهت تغییر شرایط تثبیت‌شده شماست ؛ با این که امسال فشارهایی بر خود احساس می‌کنید بخصوص شما که به آرامش و راحتی عشق می‌ورزید، اما حضور ببر به شما دلگرمی خواهد داد.

اگر چه ستاره خوبی در حوزه‌های پول و عشق و ازدواج و شغل دیده نمیشود اما این به این معنی نیست که نمی‌توانید با کمی تلاش در این امور به کامیابی برسید، فقط کافی است مراقب زبان خود باشید و قواعد را رعایت کنید.

با این حال حوزهء سلامت شما به خوبی نورانی شده است و مشکلی در این باره نخواهید داشت.

شما مطابق معمول می‌خواهید مسائل را بیش از اندازه سبک و سنگین کنید، خب، این زیاد برای ببر مطلوب نیست.

می‌توانم این را به شما بگویم که اگر بر روی یکی از طرح‌های دیوانه‌وار ببر ریسک کنید، احتمال برنده شدن شما زیاد است ، از شمّ خود استفاده کنید.

شما هم جزو معدود کسانی هستید که امسال عشق به شما روی خوشی نشان نخواهد داد ؛ ازدواج را هم به سال خودتان یعنی سال ۲۰۱۱ موکول کنید.

در تصمیم‌گیری‌های شغلی هم بهتر است تعلل نکنید ، سعی کنید سرعت خود را با سرعت اتفاقات امسال همآهنگ کنید و گرنه بهتر است بروید بالای یک درخت و نظاره‌گر اطراف خود باشید.


 

 عشق متولدین سال ببر سال ببر سال 1401 خصوصیات سال ببر

تاثیرات سال ببر بر سال اژدها

شما امسال برای انجام هر کاری احساس راحتی کرده و کلاً سبک‌تر خواهید بود و سر و صداهای امسال به هیچ وجه شما را ناراحت نمیکند.

تمام این‌ها فرصتی است برای این که بیش از پیش بدرخشید و زیباتر از همیشه دیده شوید ؛ میخواهید برای چندمین بار عاشق شوید؟ اولین؟ دومین؟ باز هم؟! با اینکه ستاره عشقی دیده نمیشود، ولی خب چه اشکالی دارد میتوانید شانس خود را امتحان کنید.

اگر برنامه‌ای برای ازدواج دارید؟ همین امسال برگزار کنید، در نیمهء اول سال باشد بهتر است.

ممکن است اختلالاتی در روابط تان رخ دهد اما سال بسیار خوبی است برای آموختن مهارت‌های تازه یا برداشتن دوره‌های جدید آموزشی ؛ مثبت بمانید.

اوضاع شغلی شما هم مثل بقیه موارد امسال خوب خواهد بود فقط مراقب سرمایه‌گذاری‌های خود باشید ، مراقب رفتار و گفتار خود در جمع باشید تا پولی از دست ندهید.

امسال شما از سلامت خوب و کاملی برخوردار خواهید بود، اما باید مواظب وضعیت سلامتی بقیهء افراد خانوادهء خود باشید.


 

عشق متولدین سال ببر سال ببر سال 1401 خصوصیات سال ببر

تاثیرات سال ببر بر سال مار

خدایا چقدر این زندگی خسته‌کننده است! اما ناراحت نباشید، شما موجود عاقلی هستید و از تمام این قیل و قال‌ها درس‌های عبرت‌آمیزی خواهید آموخت.

ارتباطات اجتماعی شما امسال ضعیف خواهد شد که این به نوبهء خود می‌تواند بر روابط شما در حوزه‌های شغلی، عاطفی و مالی اثر بگذارد در نتیجه امسال ذهن راحت و خُلق خوشحالی نخواهید داشت.

مراقب باشید با یار خود و نیز با افراد خانوادهء خود وارد جر و بحث نشوید که مطمئناً شما پیروز میدان نخواهید بود.

با همهء این حرف‌ها شما طبق معمول، به عنوان یک مار عاقل، میدانید که چه وقت، چه کاری لازم است و در زمان مناسب، عمل مناسب را انجام داده و مهره‌های خود را یک خانه به پیش می‌برید.

اوضاع رمانتیک شما امسال رضایت‌بخش نیست، با این حال ستاره‌های کوچکی در منطقهء عشق دیده می‌شود،. مراقب باشید، ‌ممکن است آن که به او نزدیک می‌شوید دم یک ببر باشد،‌ نه یک مار از جنس مخالف!

ازدواج هم مثل هر پروژه سازندگی دیگری امسال برای شما کار نخواهد کرد ؛ امسال در محل کارتان هم راحت نیستید و برنامه‌ها و وقایع شغلی همگی انقباضی خواهند بود.

اما امسال سال خوبی است برای آرامش و عقل سلیم، بی‌خیال باشید و استراحت کنید.


 

عشق متولدین سال ببر سال ببر سال 1401 خصوصیات سال ببر

تاثیرات سال ببر بر سال اسب

شما اسب‌ها در این دو سال گذشته، اوقات خوبی را پشت سر نگذاشته‌اید ولی امسال دیگر وقت آن است که ورق شانس به آن روی خوب خودش برگردد .

ستاره شانس شما در حوزه‌های کار و حرفه، شهرت و اعتبار و پول و اقتصاد میدرخشد ، شما چیزهای خوب را به راحتی تشخیص می‌دهید.

شما در عشق هم بهترین‌ها را تشخیص می‌دهید و امسال برای شما یک سال کاملاً رمانتیک خواهد بود.

از فرصت‌های امسال می‌توانید برای ترک خانه یا بالعکس ازدواج استفاده کنید ؛ به هر حال تغییری کلی در زندگی شما اتفاق خواهد افتاد اما در مورد ازدواج احتمال عدم درک صحیح از یکدیگر زیاد است.

در امور شغلی اگر با احتیاطِ بسیار جلو بروید، اوضاع خوب خواهد بود اما در عین حال در تمام طول سال خطرهای پیش‌بینی نشده در کمین است، چشم‌های‌تان را باز کنید و پیش‌بینی‌های لازم را انجام دهید.

تنها خبر بد برای اسب‌ها این است که ناکسان و آدم‌های بد هنوز در کمین‌اند و از آنجایی که درآمد خوبی خواهید داشت آنها هم‌چنان چشم به دارایی و پول شما دارند.

بهترین کار این است که کمی از سودتان را به آنها بدهید و فکر کنید صدقه میدهید و گرنه ضرر بزرگی خواهید کرد.

امسال سال خوبی برای بودن در میان مردم است ؛ دارایی‌های خود را در کنترل داشته باشید و آرام بادبان‌ها را برافرازید و به پیش برانید.


 

عشق متولدین سال ببر سال ببر سال 1401 خصوصیات سال ببر

تاثیرات سال ببر بر سال گوسفند

سال جالب و پرمشغله‌ای در پیش رو دارید و حتی ممکن است کمی سر در گم شوید با این حال خیال‌تان راحت باشد، دوباره همه چیز درست خواهد شد.

شما بزها در سال گذشته سال خوش‌یُمنی را از سر نگذرانده‌اید ولی حالا در سال ببر ستاره‌های اقبال زیادی در آسمان زندگی شما درخشش گرفته است ؛ در شغل، در عشق و در پول و درآمد.

با این حال امسال شما کمی فشار بر خود احساس خواهید کرد که با کمی زرنگ بودن و قوی عمل کردن به راحتی سال ببر را تبدیل به سالی همراه با شادکامی خواهید کرد.

در حالیکه همه می‌خواهند دنیا را عوض کنند، تقریباً هیچ کاری برای شما باقی نخواهد ماندکه انجام دهید اما به هر حال بهتر است که خود را با شرایط تطبیق دهید.

در رابطه با نیاز به تغییر شما عقاید خاص خودتان را دارید که در اغلب موارد با طرح‌های جناب ببر جور در نمی‌آید و شاید بهتر باشد که به کار هم کاری نداشته باشید.

از نظر مسائل رمانتیک امسال برای شما بد نیست و حتی میشود گفت خوب است و در این گونه مسائل شاد خواهید بود، اما دوامی برای آن جستجو نکنید، فقط لذت ببرید و هرگونه برنامهء ازدواجی را هم به سال بعد بیاندازید.

امسال شما در شغل و کار خود یک فرصت‌طلب خواهید بود ؛ از جهت مثبت به این اصطلاح نگاه کنید، یعنی در جستجوی فرصت‌های خوب در کار خود باشید.


 

عشق متولدین سال ببر سال ببر سال 1401 خصوصیات سال ببر

تاثیرات سال ببر بر سال میمون

میمون و ببر با هم خوب نیستند ، درست است که ببر عاشق بازی‌های میمون است، ولی مراقب باشید زیرا این علاقه از روی لذت بردن از سرگرمی نیست، بلکه او از گرم‌تر شدن بازی و امکان این که فرصت می‌یابد تا طرح‌های دیوانه‌وارتری را در مقابل این حریف به اجرا بگذارد خوشحال می‌شود.

خیلی مراقب باشید که ببر را با کارهای خود کلافه نکنید چون در آن صورت در کنج لُپ چپ ایشان جای خواهید گرفت!

سال بسیار پرمشغله و انرژی‌بری خواهید داشت که تازه آنقدر هم که انتظار دارید از فعالیت‌های خود پاسخ نمی‌گیرید.

اگر چه ستاره اقبالی در حوزهء درآمد دیده می‌شود، اما علائمی هم دال بر از دست رفتن پول در کنارش وجود دارد.

اوضاع عشقی‌تان هم فراز و نشیب‌هایی دارد ، مواظب باشید، بهتر است زیاد همدیگر را نبینید ؛ شاید برای ازدواج بشود گفت: “ای… بد نیست…” و به اینکه طرف مربوطه متولد چه سالی باشد هم ربط دارد ولی مگر سال‌های آینده را از شما گرفته‌اند؟

در کارتان هم بهتر است مواظب خودتان باشید و امسال هیچ قراردادی را هم بدون بررسی‌های همه‌جانبه امضاء نکنید.

همه گونه بیمه و سیستم نظارتی و دوربین مخفی و پول برای روز مبادا و پاسپورت و بلیط هواپیما برای فرار و… را آماده داشته باشید.

به هنگام سفر و رانندگی کردن مواظب خودتان باشید اما نهایتاً به هنگام مواجهه با دردسر بزرگ کسی را برای کمک گرفتن خواهید یافت.


 

عشق متولدین سال ببر سال ببر سال 1401 خصوصیات سال ببر

تاثیرات سال ببر بر سال خروس

همه چیز در حال تغییر است و چقدر هم غیر قابل قبول است ؛ برای شما واقعاً سال سختی خواهد بود.

به طور معمول سال ببر برای مرغ و خروس‌ها اصلاً سال خوبی نیست ؛ شما در اختلافات دیگران و اطرافیان خود سر در گم خواهید بود.

ولی اوضاع عشقی و رمانتیک کمی بهتر از آن است و ازدواج هم فقط به شرط وضع خوب جیب‌تان میتواند خوب باشد.

اما استثنائاً در این سال ببر خاص یعنی امسال دو ستارهء شانس و قدرت در آسمان طالع شما می‌درخشد و امسال به احتمال قوی بار قدرت،‌ مسئولیت، راهبری و حمایت از دیگران بر دوش شما خواهد افتاد.

این علامت بسیار خوبی است برای شغل شما و شانس خوبی برای ارتقاء و حتی افزایش درآمد خواهید داشت بنابراین اقبال مالی خوبی بعد از اقبال شغلی به دنبال خواهد آمد و ثروت شما افزایش خواهد یافت ، البته از راه حقوق شما و نه سرمایه‌گذاری‌های مستقیم و ساده.

با این حال یک ستارهء بداقبالی در گوشه‌ای پنهان شده که در صورت سهل‌انگاری و یا تفریط شما فعال خواهد شد و شکستی را برای‌تان به ارمغان خواهد آورد.

در سال ببر فلز ، شما خروس‌ها بیشتر سلطه‌جو، متکبر و تحریک‌پذیر خواهید شد و این باعث می‌شود که به راحتی همه در دام جر و بحث با شما بیفتند.

از آنجایی که روابط عمومی نقش مهم و مؤثری در زندگی شما دارد، این می‌تواند طالع نسبتاً خوب شما را به مسیر دیگری بکشاند، بنابراین با مراقبت از گفتار و کردار خود، در واقع از دارایی‌های خود محافظت کنید و از متعهد شدن نترسید، نتیجه خواهد داد.


 

 عشق متولدین سال ببر سال ببر سال 1401 خصوصیات سال ببر

تاثیرات سال ببر بر سال سگ

سگ‌ها در سال گذشته یعنی سال گاو ، روابط ضعیفی با دیگران داشتند و از این نظر بسیار صدمه دیده‌اند.

شما بعد از دو سال بد، امسال کم‌کم می‌توانید از زندگی لذت ببرید زیرا سال ببر برای شما اقبال خوبی در زمینه روابط با دیگران به همراه خواهد داشت.

شما عاقبت بهترین فرصت‌ها را برای روی آوردن و میدان دادن به ارزش‌های معنوی به دست خواهید آورد و واقعاً خوشحال خواهید بود.

سال خوبی برای مسائل عشقی هم هست ، امسال تا حدودی میتوانید روی زیبای عشق را هم ببینید و در عین حال امکان یک ازدواج عالی هم برای شما وجود دارد.

از نظر شغلی اما، تنها کاری که خوب است و می‌توانید انجام دهید تا از این وضع نجات پیدا کنید، تلاش است و تلاش‌های سخت شما، امسال نتیجه خواهد داد.

سالی شلوغ همراه با یک تغییر اساسی و اصولی و بنیادین در وضعیت موجودخواهید داشت.

اما امسال سالی است که شما باید استعدادهای خود را به دیگران نشان داده و هنر خود را به جهان عرضه کنید البته نباید زیاد هم از خودتان انتظارات بالایی داشته باشید.

شما می‌توانید امور را به آرامی اما با اطمینان به پیش ببرید تا از رخ دادن هر گونه اشتباهی که ممکن است خسارات جانبی اضافی داشته باشد، جلوگیری کنید.

ساختن روابط اجتماعی بهتر، کلید موفقیت بیشتر برای درآمد بیشتر و خلاصی از فشار شغلی اضافی است.


عشق متولدین سال ببر سال ببر سال 1401 خصوصیات سال ببر

تاثیرات سال ببر بر سال خوک

خوک در طالع‌بینی چینی حیوان خوش‌شانسی است.

روابط خوک با مردم در سال ببر عالی خواهد بود ، اگر چه بسیاری از چیزها در حال تغییر و تحول است ولی از آنجایی که شما موجود بخشنده‌ای هستید، اولاً خود را با شرایط وفق خواهید داد، ثانیاً از انتقاد بی‌جا نیز نسبت به تحولات خودداری خواهید کرد.

سرتان را پایین بگیرید ؛ شما با ملایمت به راه خود ادامه می‌دهید و بدون برخورد با موانع زیادی، به راحتی طی خواهید کرد.

اقبال شما در شغل و پول خوب خواهد بود، ولی نباید حوصله ببر را سر ببرید.

روابط عشقی حتی از آن هم بهتر است، از عشق لذت برده و عشق می‌کنید ؛ اقبال خوبی هم در ازدواج برای خوک‌های مجرد وجود دارد ؛ مورد خاصی در زمینهء سلامت برای شما وجود ندارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ