پخش زنده بازی صنعت نفت آبادان و نساجی مازندران

0

پخش زنده بازی صنعت نفت آبادان و نساجی مازندران امروز ساعت چند است

هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس روز چهارشنبه هفته جاری با چند دیدار حساس برگزار می‌شود که در یکی از این رقابت‌ها جدال ۲ تیم پرطرفدار جنوب و شمال کشور به میزبانی تیم آبادانی به مصاف هم می‌روند.

صنعت‌نفت آبادان با هدایت سید علیرضا منصوریان روند خوبی را آغاز کرده و پس از چند پیروزی پیاپی هفته گذشته در دیدار بیرون از خانه در برابر فجر سپاسی شیراز متوقف شد و اکنون به دنبال تداوم پیروزیهای خود بر نساجی است تا جایگاهش در جدول رده بندی را بهبود بخشد.

این بازی در حالی برگزار می‌شود که شرایط برای ۲ تیم در بازی هفته گذشته متفاوت بود، تیم صنعت‌نفت آبادان در بازی گذشته برابر میزبانش فجر سپاسی شیراز به مساوی بدون گل رسید و در آن سوی میدان نیز تیم نساجی برابر میهمانش گلگهر سیرجان تن به شکست خانگی داد.

تیم های صنعت‌نفت آبادان و نساجی ماندران در کنار تیمهای پیکان، آلومینیوم اراک، فولاد خوزستان و گلگهر سیرجان از تیم‌های میانه جدول رده‌بندی لیگ برتر هستند و برای صعود در جدول نیاز مبرم به سه امتیاز این دیدار دارند و این موضوع به حساسیت این بازی افزوده است.

زمان بازی نساجی مازندران زمان بازی صنعت نفت آبادان پخش زنده فوتبال

نساجی مازندران با چهار برد، ۹ تساوی و پنج باخت و کسب ۲۱ امتیاز در رتبه دهم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد و در برابر حریفان خود ۲۰ گل خورده و ۱۷ گل زده را در کارنامه دارد.

تماشای آنلاین بازی صنعت نفت آبادان و نساجی مازندران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ