میزانپلی چیست +عکس

0

میزانپلی مو چیست میزانپلی به انگلیسی

میزانپلی مو چیست و نکات مهم درباره آن

حالت دادن موها بدون استفاده از وسایل حرارتی رایج مانند سشوار و بیگودی ها را میزانپلیمی گویند که این روزها بسیار پراستفاده شده است. درباره میزانپلی برای شما در این مطلب نکات جالب و کاربردی آورده ایم. به عمل فرم دادن و حالت مو میزانپلی میگویند در واقع میزانپلی فرم دادن و یا فر کردن مو بدون استفاده از وسایلی که با گرم کردن به مو حالت میدهند است که البته استفاده های مکرر از آن ها باعث صدمه زدن به مو ها میشود و موها رنگ خود را از دست خواهند داد و کدر میشوند و در ضمن خشکی و شکنندگی نیز یکی از مضرات آن است در اصلمیزانپلی پایه اصلی شینیون است و باقی شینیون ها زیر شاخه آن هستند .

میزانپلی آرایش زنانه آرایش

مدل های میزانپلی بسیار متنوع هستند ولی این مدل ها در کل میتوانند سه حالت داشته باشند:

۱- مدل جمع یا
۲- مدل های باز
۳- مدل های جمع و باز کــه قسمتی از ان شینیون و ….قسمتی دیگر باز است .

که تکنیک درست کردن انها را هنرجویان زیر نظر استادان خود در موسسات اموزشی فرا خواهند گرفت.

در میزانپلی می توان موها را به دو روش پیچید:

پیچیدن مو توسط بیگودی ( انواع بیگودی)
پیچیدن مو توسط کلیپس ( کلیپس دو پایه ویک پایه )

اگر به خاطر داشته باشید در گذشته موها را با استفاده از بیگودی فر می کردند کــه البته به دلیل زمانبر بودن آرایشگر ها آن را کنار گذاشتند و بدون توجه به سلامتی موی مشتری از وسایل گرمایشی استفاده کردند .استفاده از بیگودی راه و روشی دارد کــه البته زیاد مشکل نیست کافیست سایز مورد نظر خود را انتخاب کنید زیرا کــه بیگودی با داشتن سه سایز ریز و درشت و متوسط می تواند پاسخ گوی سلیقه افراد باشد .

میزانپلی آرایش زنانه آرایش

برای اینکه بخواهید موها را فر کنید آنها را بشویید و شانه کنید و بعد از گرفتن رطوبت موها در حدی کــه کف سر خشک باشد ولی موها نم دارد میتوانید بیگودی کردن را از جلو مو شروع کنید قبل از پیچیدن موها را به کرم مو و یا محلول هایی کــه برای میزانپلی وجود داردآغشته کنید و بعد بنا به سلیقه موهای جلو را اگر می خواهید چتری شوند طوری بپیچید کــه بیگودی در روی مو قرار داشته باشد و با برداشتن لایه نازک از مو مو ها را از نوک به سمت کف سر دور بیگودی بپیچید البته در قسمت کناره های جلو نیز باید این طور باشد ولی موهای پشت را باید طوری بپیچید کــه بیگودی در زیر مو قرار بگیرد .

میتوانید برای حالت گیری بهتر موها در این زمان موها را سشوار کنید یا اینکــه برای اینکــه موهاحالت طبیعی داشته باشد می توانید این کار را نکنیدهنگام باز کردن موها نیز از قسمت جلو سر و با باز کردن یک بیگودی و رضایت داشتن از فر ایجاد شده می توانید بقیه بیگودی ها را باز کنید و با باز کردن هر کدام می توانید آن ها آغشته به ژل و یا تافت و یا کرم مو کنید کــه البته با کرم مو موها بیشتر حالت دار می شوند تا حالت فر و حالت طبیعی یک موی حالت دار را به خود میگیرند .

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ