کریستیانو رونالدو با پسرش همبازی می‌شود؟/ درخواست جالب کریستیانو جونیور

0

کریستیانو رونالدو با پسرش همبازی می‌شود؟/ درخواست جالب کریستیانو جونیور

ساتین –

کریستیانو رونالدو جونیور به پدرش التماس کرده که بازنشسته نشود، زیرا می‌خواهد با او در زمین بازی کند!

فوق‌ستاره منچستریونایتد ماه گذشته ۳۷ ساله شد و برخی می‌گویند که انگار کم‌کم دارد سن و سال خود را در زمین نشان می‌دهد. اما او قبلاً گفته که قصد دارد تا ۴۰ سالگی بازی کند و اوایل امسال هم تصمیمش را تکرار کرد. با این حال امکان دارد از آنچه تصمیم داشته هم بیشتر در بازی بماند تا پسرش را خوشحال کند.

کریستیانو جونیور توانایی‌های زیادی از خود نشان داده و بازی را از آکادمی یوونتوس شروع کرده و قرار است این فصل به جوانان منچستریونایتد بپیوندد. رونالدو می‌گوید: «پسرم به من گفت بابا چند سال دیگر هم صبر کن، من می‌خواهم با تو بازی کنم.»

دارنده پنج توپ طلا پیش‌بینی می‌کند که فرزند بزرگش می‌تواند کارهای بزرگی در فوتبال انجام دهد. اما همچنان به او آزادی انتخاب می‌دهد تا هرکاری که دوست دارد انجام بدهد. رونالدو در ادامه گفت: «فقط زمان می‌تواند مشخص کند. من هرگز به او فشار نمی‌آورم. او هرکاری که دلش بخواهد انجام می‌دهد. چیزی که بیشتر از هرچیز دیگری برای کریستیانو و دیگران می‌خواهم این است که همیشه خوشحال باشند و هرآنچه خودشان می‌خواهند را انتخاب کنند. من همه جوره حمایت‌شان می‌کنم.»

ایدور گودیانسن، مهاجم سابق چلسی، در بازی ایرلند جایگزین پدرش «آرنور» شد، اما این دو هرگز همزمان با هم در زمین بازی نکردند. چند پدر و پسر در تاریخ فوتبال باهم هم‌بازی بوده‌اند، مانند هنریک و جردن لارسن برای هوگابورگ، و قهرمان جام جهانی برزیلی ریوالدو و ریوالدینیو برای موگی‌میریم.

اخبار منچستر یونایتد

 

اخبار منچستر یونایتد

منبع : خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ