پیشنهاد غیرمنتظره فرگوسن برای نیمکت یونایتد/ مرد ایتالیایی در گزینه کارگردانی تئاتر رویاها

10

پیشنهاد غیرمنتظره فرگوسن برای نیمکت یونایتد/ مرد ایتالیایی در گزینه کارگردانی تئاتر رویاها

ساتین –

تقریباً در اوایل فصل و بعد از چند نتیجه ضعیف اوله گنار سولسشر از هدایت منچستریونایتد برکنار شد و رالف رانگنیک تا پایان فصل هدایت این تیم را برعهده گرفت. با این حال اوضاع شیاطین سرخ بعد از آمدن سرمربی آلمانی نیز تغییر چندانی نکرد و این تیم همچنان پر فراز و نشیب ظاهر می‌شود.

البته از همان ابتدا مشخص شده بود که رالف رانگنیک به شکل موقت هدایت یونایتد را بر عهده گرفته و در پایان فصل سرمربی جدیدی برای این تیم انتخاب خواهد شد. در این بین از مائوریسیو پوچتینو به عنوان اصلی‌ترین گزینه شیاطین سرخ برای هدایت این تیم نام برده شده است. همچنین اریک تن هاگ، سرمربی هلندی آژاکس یکی دیگر از گزینه های منچستر یونایتد به حساب می‌آید.

با این حال ممکن است مشکلاتی بر سر راه منچستریونایتد برای به خدمت گرفتن پوچتینو و تن‌هاگ وجود داشته باشد؛ موضوعی که باعث خواهد شد احتمالا آنها به سراغ گزینه‌های دیگر بروند. در همین راستا ESPN گزارش جالبی منتشر کرده و مدعی شده سر الکس فرگوسن علاقه زیادی به حضور پوچتینو در اولدترافورد دارد اما در صورت ناکامی یونایتد در جذب سرمربی آرژانتینی، فرگوسن ترجیح می دهد که کارلو آنچلوتی هدایت شیاطین سرخ را بر عهده بگیرد.

این روزها انتقادات زیادی نسبت به عملکرد کارلو آنچلوتی در رئال مادرید مطرح می‌شود و حتی برخی شایعات حاکی از آن است که در صورت فتح لالیگا توسط لوس بلانکوس نیز باز هم احتمال قطع همکاری این سرمربی ایتالیایی با رئال در پایان فصل وجود دارد. همچنین گفته می شود که سران یونایتد نیز کارلتو را گزینه کوتاه‌مدت مناسبی برای هدایت تیم‌شان می‌دانند.

اخبار منچستر یونایتد

منبع : خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 10 )
  1. ساتین می گوید
    1. ساتین می گوید

      https://chat.whatsapp.com/FcIpS7yuJb1FsycE0RKCn1

      آزمایشگاه زبان‌های برنامه‌نویسی

      https://vlearn.rayda.ir/rxkvg4p4l11y/

      آزمایشگاه پایگاه داده‌ ۲

      https://vlearn.rayda.ir/rpj186bg81kt/

      1. ساتین می گوید
  2. غلراعع می گوید
    1. ساتین می گوید
      1. ساتین می گوید
      2. ساتین می گوید