سود سهام عدالت یک میلیونی چقدر است

0

سود سهام عدالت یک میلیونی چقدر است ۱۴۰۰ ، مبلغ سود سهام عدالت یک میلیونی چقدر است ۱۴۰۱ ، سود سهام عدالت یک میلیون چقدر است ، ارزش سود سهام عدالت یک میلیونی چقدر است ، سود سهام عدالت چک یک میلیونی چقدر است ، سود سهام عدالت یک میلیون تومانی چقدر است ، سود سی درصد سهام عدالت یک میلیونی چقدر است

سود سهام عدالت یک میلیونی چقدر است؟

اولین مرحله سود سهام عدالت سال ۱۴۰۱، روز چهارشنبه مورخ ۳۰/۹/۱۴۰۱ واریز میشود.

برای دارندگان سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی، ۶۰۰ هزار تومان واریز خواهد شد و برای دارندگان سهام عدالت یک میلیونی، ۱.۱۲۸.۰۰۰ تومان واریز خواهد شد.

برای سایر طبقات سهام عدالت هم به تناسب ۵ واریز خواهد شد.

ضمنا دومین مرحله سود سهام عدالت سال ۱۴۰۱ نیز به همین مقدار تا پایان سال به حساب مردم واریز خواهد شد.

خبر ۲۳ اسفند ۱۴۰۱

عسگر توکلی رییس هیئت مدیره تعاونی سهام عدالت کشور از متغییر بودن سود سهام عدالت برای برخی سهامداران خبر داد و گفت: افرادی که سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی دارند، ۵۷۵ هزار تومان و مددجویان زیر پوشش نهاد‌های حمایتی کمیته امداد و بهزیستی با برگه سهام عدالت یک میلیون تومانی نیز یک میلیون و ۸۱ هزار تومان در این ماه دریافت خواهند کرد.

او می‌گوید: برای کسانی که دارای سهام ۴۹۲ هزار تومانی هستند ۵۳۰ هزار تومان سود به آن‌ها اختصاص پیدا می‌کند.

به گفته توکلی افرادی که دارای سهام عدالت ۴۵۰ هزار تومانی هستند ۴۸۰ هزار تومان سود به حساب آن‌ها واریز می‌شود.

برخی از افراد ممکن است بخشی از اوراق خود را فروخته باشند یا پاره ای از سهم را در اختیار داشته باشند، بنابراین ممکن است این اعداد متفاوت باشد.

به گفته توکلی سپرده گذارانی که تاکنون شماره حساب خود را اعلام نکرده اند می‌توانند با ورود به سامانه سهام عدالت و اعلام شماره شبای بانکی سود سهام سال‌های قبل و سال ۱۳۹۹ را دریافت کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ