فیلم‌های انتخاباتی که دروغ از آب درآمدند

0

به نقل از روزنامه ایران سیدرضا میرکریمی و محمدمهدی عسگرپور ساخت فیلم انتخاباتی برای «حسن روحانی» و رامبد جوان، مسعود جعفری‌جوزانی و علیرضا رئیسیان ساخت فیلم انتخاباتی برای «محسن رضایی» را تکذیب کردند و فریدون جیرانی هم درباره ساخت فیلم انتخاباتی «علی‌اکبر ولایتی» توضیحاتی را بیان کرد.
تعجب و تکذیب میرکریمی
بعد از نهایی شدن اسامی نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری گمانه‌زنی‌ها و شایعات بسیاری مبنی بر ساخت فیلم تبلیغاتی فلان کاندیدا توسط فلان هنرمند منتشر شد. اما این روز‌ها بازار تکذیب هنرمندان از ساخت فیلم فلان نامزد بر سر زبان‌ها افتاده است. بنا بر این گزارش «سیدرضا میرکریمی»، کارگردان «یه حبه‌ قند»، ضمن ابراز تعجب از انتشار خبری پیرامون ساخت فیلم انتخاباتی برای حسن روحانی به ایسنا گفت: با توجه به این‌که این روزها درگیر ساخت یک تیزر تبلیغاتی با موضوع اهمیت جمع‌آوری زباله‌ها در سطح جامعه هستم، فرصت برای ساخت کار دیگری ندارم.
عسگرپور و گلایه از اطلاعات نادرست مجری‌ «هفت»
محمدمهدی عسگرپور، کارگردان «مهمان‌ داریم» با تکذیب ساخت فیلم انتخاباتی «حسن روحانی» توضیح داد: خبری منتشر شده بود مبنی بر این‌که اینجانب به همراه آقای میرکریمی قرار است فیلم انتخاباتی آقای حسن روحانی را بسازیم که این موضوع صحت ندارد. عسگرپور همچنین گفت: از برنامه «هفت» گله دارم که چنین خبری در آن مطرح شده است، درحالی که هم‌اکنون این برنامه باید یک منبع موثق باشد، اما حتی یک سوال درباره درستی خبری که اعلام کردند، نپرسیدند.
رامبد جوان: هیچ‌گونه فیلم انتخاباتی نمی‌سازم
«رامبد جوان» کارگردان فیلم «ورود آقایان ممنوع» درباره ساخت فیلم تبلیغاتی «محسن رضایی» گفت: ساخت هر فیلم انتخاباتی برای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را تکذیب می‌کنم. او همچنین اضافه کرد: قصد ندارم هیچ‌گونه فیلم انتخاباتی بسازم.
جعفری‌جوزانی و اعتراض به «هفت»: خبر کذب، ویرانگر است
«مسعود جعفری‌جوزانی»، کارگردان سریال «در چشم باد» هم در متن تکذیبیه‌ای که در اختیار ایسنا قرار داد، به اعلام این اسامی از سوی مجری برنامه «هفت» اعتراض کرده و آورده است: «آقای گبرلو‌، من تا‌کنون سه‌بار اعلام کرده‌ام که فیلم تبلیغاتی برای هیچ‌یک از نامزدهای ریاست‌جمهوری نمی‌سازم. نمی‌دانم شما اطلاعات و اخبارتان را از کجا می‌گیرید؟ اما می‌دانم خبر کذب ویرانگر است و اعتبار رسانه را از بین می‌برد. همانگونه که خبر زودرس و بی‌هنگام شما در اسفندماه ۹۱، بازگشایی خانه سینما را مخدوش کرد. لذا خواهش می‌کنم در اسرع وقت خبر یاد شده را تصحیح کنید!
رئیسیان: فیلم تبلیغاتی نمی‌سازم
«علیرضا رئیسیان»، کارگردان «چهل سالگی» هم که از او به‌عنوان یکی از کارگردانان فیلم محسن رضایی نام‌برده شد، ضمن اعتراض به مجری «هفت» به خبرنگار ایسنا گفت: قصد ساخت هیچ‌گونه فیلم انتخاباتی را ندارم. او تاکید‌ کرد: تنها فیلمی که قصد دارم آن را بسازم «دوران عاشقی» است. رئیسیان هفته گذشته، پروانه ساخت فیلم «دوران عاشقی» را دریافت کرده است.
توضیح جیرانی درباره اعلام نامش در میان سازندگان فیلم انتخاباتی ولایتی
فریدون جیرانی هم درباره اعلام نامش در میان تیم سازنده فیلم انتخاباتی «علی‌اکبر ولایتی» توضیح داد. کارگردان «من مادر هستم» درباره نام برده‌شدن از او به عنوان عضوی از تیم فیلم‌سازان انتخاباتی علی‌اکبر ولایتی بیان کرد: برای ساخت فیلم تبلیغاتی ایشان جلسه‌ای تشکیل شد که از من نیز دعوت شده بود در آن جلسه حاضر باشم. ما در آن جلسه‌ درباره ساخت فیلم تبلیغاتی ایشان و مسائل مختلف آن نظر دادیم و صحبت کردیم.
وی در عین حال تاکید کرد: اگرچه در آن جلسه حضور داشتیم و درباره آن فیلم نظرات‌مان را بیان کردیم، اما «محمدحسین لطیفی» ساخت فیلم تبلیغاتی آقای ولایتی را برعهده دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ