فیلم کلیپ کشته شدن روحانی در حرم امام رضا

0

فیلم کلیپ کشته شدن روحانی در حرم امام رضا

در پی حادثه ظهر امروز در حرم مطهر رضوی متاسفانه یکی از روحانیان که با چاقو مضروب شده بود به شهادت رسید و دو روحانی دیگر در بیمارستان بستری شدند، که حال یکی از آنها وخیم است.

او گفت: در پی این اتفاق ، فرد ضارب با کمک زائران و توسط ماموران حاضر در صحنه دستگیر شد و تحقیقات از وی درحال انجام است.

استاندار خراسان رضوی گفت: در بررسی های اولیه مشخص شد ضارب تحت تاثیر القائات استکبار جهانی و جریانهای تکفیری این اقدام را انجام داده است.

او گفت: سه نفر روحانی که مورد حمله این فرد قرار گرفتند از فعالین و جهادگران اجتماعی و فرهنگی بودند که در مناطق محروم اقدامات جهادی را انجام می دادند.

نظری گفت: ضمن محکومیت این اقدام جنایتکارانه و هتک حرمت حرم مطهر رضوی (ع) و روحانیت معظم، از درگاه خداوند متعال برای خانواده روحانی شهید صبر جمیل و برای دو روحانی که در بیمارستان بستری هستند شفای عاجل مسألت دارم.

او گفت: این مسئله محرز است. بنظر می‌رسد با توجه به اندیشه و افکارش اقدام را با برنامه ریزی قبلی انجام داده. اما مشخص نیست عواملی در پشت صحنه به او کمک می کردند یا نه. این موضوع در حال بررسی است.

استاندار خراسان رضوی گفت: افراد مشکوک در محل وقوع حادثه دستگیر شدند. اما اطلاعات دیگری فعلا ندارم. سلاح سرد جاسازی شده بود و ضارب با این روش سلاح را وارد حرم کرده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ