۵ گزینه مهم منچستریونایتد در نقل‌وانتقالات/ انتقال‌هایی که غافلگیرمان نخواهند کرد

0

۵ گزینه مهم منچستریونایتد در نقل‌وانتقالات/ انتقال‌هایی که غافلگیرمان نخواهند کرد

ساتین –

لیگ قهرمانان اروپای ۲۰۲۲-۲۰۲۱ برای منچستریونایتد با شکست مقابل اتلتیکومادرید در مرحله یک‌هشتم نهایی به پایان رسید، اما این پایان زودهنگام هم باعث نمی‌شود پیگیری این تورنمنت مهم قاره‌سبز برای شیاطین‌سرخ اهمیت نداشته باشد.

انتظار می‌رود باشگاه منچستریونایتد تابستان نقل‌وانتقالاتی شلوغی را پشت سر بگذارد، برای این که تصمیم دارند برای یک فصل بهتر انقلاب کنند. احتمالاً اریک تن‌هاخ روی نیمکت شیاطین‌سرخ خواهد نشست و چند ستاره که در اروپا درخشیده‌اند هم در لیست خریدش خواهند بود.

نام چند بازیکن را نشریه «میرر» حوالی باشگاه منچستریونایتد آورده و مدعی شده آن‌ها به احتمال فراوان راهی اولدترافورد خواهند شد.

داروین نونیِس

این مهاجم اروگوئه‌ای در بنفیکا شکوفا شده است. داروین که در قاره اروپا مشتریان بسیاری دارد، فصل درخشانی را در بنفیکا داشته و تا اینجا ۲۸ گل به ثمر رسانده که شامل ۲۱ گل در لیگ برتر پرتغال و صدرنشینی در جدول گلزنان می‌شود. نونیس مقابل لیورپول هم در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان گل زد. او تا سال ۲۰۲۵ قرارداد دارد، ولی گفته می‌شود مشتریانش با پرداخت ۶۷ میلیون پوند می‌توانند باشگاه پرتغالی را راضی کنند. علاوه بر منچستریونایتد، آرسنال، تاتنهام و نیوکاسل هم او را زیر نظر دارند.

آرنات دانجوما

این وینگر هلندی در دیدار مقابل منچستریونایتد در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا یک پاس‌گل داد. ۱۳ گل در ۲۸ بازی این فصل برای دانجوما نشان می‌دهد که این وینگر شم گلزنی خوبی هم دارد. او ۵ گل در لیگ قهرمانان اروپا برای ویارئال به ثمر رسانده است. دانجوما نگاهی ویژه به بازیکن سابق بورنموث دارد. با توجه به نامشخص بودن آینده رشفورد و مارسیال و پایان قرارداد کاوانی، دانجومای ۲۵ ساله می‌تواند گزینه خوبی برای خط آتش شیاطین‌سرخ باشد.

آنتونیو رودیگر

منچستریونایتد هم یکی از مشتریان مدافع آلمانی چلسی است که تابستان بازیکن آزاد خواهد شد. مگوایر به‌دلیل عملکردش مورد انتقاد قرار می‌گیرد و حتی هواداران تیم ملی انگلیس هم او را هو کرده‌اند. نمی‌توان انکار کرد که وضعیت دفاع میانی یونایتد خوب نیست. با وجود این که تکلیف باشگاه چلسی مشخص نیست، رودیگر تصمیم به جدایی دارد. البته این بازیکن ۲۹ ساله پیشنهادهای بزرگی هم دارد که فعلاً جدی‌ترین آن‌ها از بارسلونا است.

پائو تورس

این ملی‌پوش اسپانیایی آلترناتیوی برای دفاع میانی منچستریونایتد خواهد بود. او که مقابل منچستریونایتد در فینال لیگ اروپای فصل قبل از بهترین‌های ویارئال بود، مشتریان بزرگی دارد و مثل رودیگر، بارسلونا پائو را هم می‌خواهد. ارزش این بازیکن که در آکادمی باشگاه ویارئال رشد کرده بیش از ۵۰ میلیون پوند خواهد بود. اگرچه او تصمیم ندارد به هر پیشنهادی پاسخ مثبت بدهد و در صورتی راهی لیگ برتر خواهد شد که پیشنهاد رسیده وسوسه‌اش کند.

یولیان وایگل

هافبک تیم ملی آلمان می‌تواند پاسخی برای ضعف‌های خط میانی منچستریونایتد باشد. بعد از افت در دورتموند، تصمیمی عجیب گرفت و راهی لیگ برتر پرتغال شد. با این حال مشخص شد که انتخاب بنفیکا برای وایگل منطقی بوده و او دوباره به فرم خوبش برگشت که نتیجه آن دعوت دوباره به تیم ملی کشورش بود. وایگل ۲۶ ساله در فاز دفاعی هم بازیکن قابل‌اتکایی است و در نقش شماره ۶ عالی بازی می‌کند. او از ارکان مهم پشت سر گذاشتن بارسلونا در مرحله گروهی بود.
 

اخبار منچستر یونایتد

منبع : خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ