حقوق کمیته امداد کی واریز میشود آبان ۱۴۰۲

0

حقوق کمیته امداد کی واریز میشود مستمری کمیته امداد آبان ماه ۱۴۰۲ کی واریز میشود تاریخ واریز حقوق مددجویان کمیته امداد آذر ۱۴۰۲ حقوق امداد ولایت ابان ماه کی واریز میشود

حقوق کمیته امداد کی واریز میشود

با نزدیک شدن به ایام پایانی هر ماه و تقارن پایان ماه با گرانی و تورم سرسام آور در کشور، که بیشتر دهک های پایین جامعه را تحت تاثیر قرار میدهد، مددجویان کمیته امداد میخواهند بدانند مستمری ایشان در این ماه چه زمانی واریز میگردد؟

انتظار میرود مستمری مددجویان عزیز کمیته امداد تا دو سه روز آینده به حساب ایشان واریز گردد.

زمان واریز حقوق مددجویان کمیته امداد آبان ماه ۱۴۰۲

مستمری آبان ماه ۱۴۰۲ مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در تاریخ ۱ آذر ۱۴۰۲ به حساب کارت صندوق قرض الحسنه امداد ولایت این عزیزان واریز گردید.

حقوق آبان کمیته امداد به شرح زیر واریز گردید:

۱ نفره: ۷۷۰/۰۰۰ تومان

۲ نفره: ۱/۰۹۰/۰۰۰ تومان

۳ نفره: ۱/۵۲۵/۰۰۰ تومان

۴ نفره: ۱/۹۶۰/۰۰۰ تومان

۵ نفره: ۲/۴۱۰/۰۰۰ تومان

آیا امشب مستمری کمیته امداد کی واریز میشود (مهر ۱۴۰۱)

مددجویان کمیته امداد هر ماه بدلیل تاخیر در واریز مستمری ایشان از مسئولین امر گلایه دارند. طبق برنامه این ماه نیز قرار است تا امروز مستمری کمیته امداد واریز شود اما هنوز مشخص نیست این امر محقق شود یا خیر؟ شما عزیزان میتوانید واریز شدن یا نشدن مستمری خود را زیر این پست به ما اطلاع دهید.

مبلغ مستمری بر اساس تعداد اعضای خانوار به شرح ذیل است:

۱ نفره: ۴۲۰/۰۰۰ تومان
۲ نفره: ۶۰۰/۰۰۰ تومان
۳ نفره: ۸۴۰/۰۰۰ تومان
۴ نفره: ۱/۰۸۰/۰۰۰ تومان
۵ نفره: ۱/۳۲۰/۰۰۰ تومان

افزایش ۱۰ تا ۱۵ درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی

براساس لایحه پیشنهادی دولت مستمری مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی کشور با میزان ده درصد (۱۰%) و مستمری مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی کشور که در دهک‌های درآمدی (۱) و (۲) و (۳) هستند به‌میزان پنج درصد بیشتر افزایش می‌یابد.

حقوق فروردین ۱۴۰۱ کمیته امداد کی واریز شد

اطلاعات جسته و گریخته‌ای که تا به این لحظه از دو نهاد حمایتی یاد شده بدست آمده است نشان می‌دهد که مستمری‌های فروردین ماه ۱۴۰۱ مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در همان موعد پایانی ماه به صورت کامل واریز شده است.

رئیس کمیته امداد گفت: مستمری فروردین‌ماه مددجویان همراه با افزایش ۲۰ درصدی امشب به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد از واریز مستمری فروردین‌ماه مددجویان همراه با افزایش ۲۰درصدی خبر داد و گفت: مستمری فروردین‌ماه مددجویان امشب با ارقام جدید به حساب سرپرستان خانواده‌های تحت حمایت واریز می‌شود.

رئیس کمیته امداد خاطرنشان کرد: مستمری مددجویان در سال جاری برای خانوارهای یک‌نفره ۴۲۰ هزار تومان، خانوارهای ۲نفره ۶۰۰ هزار تومان و خانوارهای سه‌نفره ۸۴۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است، همچنین مستمری مددجویان برای خانوارهای چهارنفره یک‌میلیون و ۸۰ هزار تومان و برای خانوارهای پنج‌نفره و بالاتر یک‌میلیون و ۳۲۰ هزار تومان پرداخت می‌شود.

مستمری کمیته امداد کمیته امداد حقوق کمیته امداد چقدر است حقوق امداد ولایت

جمعیت مددجویان کمیته امداد

سعید زارع زاده رئیس مرکز برنامه ریزی و پژوهش کمیته امداد امام خمینی آبان ماه سال گذشته در مورد جمعیت مددجویان تحت پوشش این نهاد به ایسنا گفت: ۲ میلیون و ۴۲۷ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند. یک میلیون و ۷۰۰ هزار سالمند، ۵۱ هزار دانشجو، ۸۱ هزار بیمار خاص و صعب العلاج، ۴۰۲ هزار نفر فرزندان ایتام و محسنین، یک میلیون و ۱۱۹ هزار زن سرپرست خانوار، ۶۰ هزار کودک زیر پنج سال و ۵۸ هزار مادر باردار هستند. همه این افراد از این نهاد خدمات دریافت می‌کنند

مطابق این صحبتها در نیمه نخست سال ۱۴۰۰ تعداد ۱۰۰ هزار خانوار از پوشش حمایتی کمیته امداد خارج و در مقابل ۲۰۰ هزار خانوار دیگر تحت پوشش این نهاد حمایتی قرار گرفتند.

شماره تلفن معاونت اداری و مالی

تلفن تماس تهران : ۴۴۶۹۳۰۱۹ – ۴۴۶۹۲۸۲۴

شماره تلفن روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد

تلفن تماس تهران : ۴۴۶۹۰۸۱۳ – ۴۴۶۹۰۷۵۲

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ